2023. november 6., hétfő

Szivárvány-a nap ajándéka

Ma még szabadságon.

Az úton esett és sütött a nap.Fizikai törvény,hogy szivárvány jön létre.
Én spirituálisan látok mindent.


A hazaút bónusz ajándéka a Kékes volt.

Csodaszép őszben pompázott.

A reggeli napfény azt sugallta hagyd el a szállodát....hmm.Amíg ott voltunk végig esett....

Egy-egy esőmentes intervallumban pár  kép készült azért.



Közben végig kapcsolat Anyukámmal,az ő állapotáról és tervek a Nővéremmel ha így...ha úgy alakul...és tervek hogyan legyen Anyukámnak könnyebb a mindennap....mert ha a csodás egészségügyünk nem lép nekünk kell gyors és aránylag objektív tervvel előállnunk.

Anyukám tarts ki,mindent megteszünk Érted!!!💝
Holnap este lesz egy családi kupaktanács a hogyan tovább-ról.
Hála és köszönet az egyik ovis Szülőmnek aki segített ÖNZETLENÜL azonnal ahogy felkértem erre,mert ő gyógyszerész és tudott javasolni olyan gyógyszert,adagolással ami megkönnyíti Anyu életét oly módon,hogy enyhíti az óriási fájdalmakat.Szinte hihetetlen hogy egy ilyen betegnél egy gyógyszerész segítő ,a Nővérem bátorsága és egy asszisztens áll össze és egy gyógymód alakul addig míg az ember bekerül az onkológiára mert egy orvos van csak.....

És hihetetlen Anyukám óriási ereje és kitartása,hogy ezt méltón viseli így is🙏

Én már a péntek reggelnél tartok.Korán ülök a buszra és 3 napig én leszek a bátor,a Segítő aki Anyukámnak mindenben segít otthoni tartozkodása idején.
Mikor máskor adhatom neki meg mindazt ....mint most.Ő egész életem során segíített,most rajtam a sor!

Az út után én még mosok és főzök és gondolatban felkészülök a holnapi ovis napomra,beszoktatással és a délutáni dupla jóga órákra....menni fog!🙏

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése