2023. november 16., csütörtök

Várni

Nagyon tudok örülni a napsugárnak!
Aki egy picit belelát a családi életünkbe mostanában...
Volt Ismerősöm aki elsírta magát mert ennyi teher amit én kapok most az Sok/kkkkk.



Nem tudom csodálni az ősz szépségét.
Nem tudom milyen nap van,elcsúsztam térben és időben,holott iszonyú intenzív időszak ez!

Anyum nincs jól,ma már Nővérem kért segítséget,hiszen ő sem tud munka és minden mellett időpontot kérni-ugye tudjuk ez sem olyan egyszerű órákon át a telefon mellett ülni-hogy segítsek be orvos ügyben telefonálni.Igaz munkaidőben de megoldottam és sikerült!!!!
Írdd és mondd több hete megy a huza-vona lesz orvos nem lesz orvos pedig......lelet van az áttétről.
És,adnak időpontot egy hét múlvára!!!!

Próbálkoztam,hogy de nagy fájdalmai vannak....de nem tud mit csinálni,Pécsről jön orvos így is 3 hetente egyszer és készüljön fel a beteg mert rengetegen lesznek.....

Várni.

Mire várni?

Leleted van ,fájdalmad van-nem kicsi!!!

És várnod kell.

Az életünk egy várás.

És reméljük megéri várni.

És reméljük....tud addig várni💝

Nővéremmel megbeszéltük felváltva fogunk Anyuról gondoskodni.
Ő hétköznap és én hétvégén.

Hogy mindegyikünk tudjon pihenni is .

M és a Diabetese újból utazik.Őt alig látjuk itthon,sokat dolgozik...

P sincs jól.

Fel kell épülnie.

És még cifrázódik minden Vele kapcsolatos dolog,ami szintén sok energiát emészt fel.

De aki követi a blogot tudja:.nincs feladás és "Mindig legyen B-verziód"🙏

  

 

1 megjegyzés:

  1. A ragyogás jelzőfénye! Bejegyzése egyszerre éleslátó és jól kidolgozott. Köszönjük, hogy megosztotta értékes nézőpontját.

    VálaszTörlés