2024. január 18., csütörtök

Dupla szivárvány-hinned kell abban ami most még láthatatlan!!!!!

Na és akkor jöjjön a dupla szivárvány.

Nővérem olvasta a blogom délután.Telefonáltunk más ügyben és mondta na akkor majd nézzem meg a messengert mert küldött valamit.
Nézem hát az autópályán a szivárvány.

Egy napon megjelent valamilyen módon a szivárvány szimbóluma mindkettőnknél.
Mi ez ha nem jel?
Jajj persze hogy nagy levegő és kűzdelem hogy ne sírjak nagyon....

Anyu figyel bennünket,óv és szeret fentről is!
Istenem.....🙏

Itthon...Anyu virága amit elhoztam Tőle és minden más amit azért teszek  ki mert emlékeztet Rá....
Szentélyem.
Ma a fotót is intéztem a temetésre.
Nem sikerült már harmadszor megyek vissza mindig valami nem jó...
Mondtam a fotósnak akkor biztos nem kell ez a fotó ha ennyi galiba van vele....És elsírtam ott magam.
Mondtam temetésre lenne...az Anyukám....

A Fotós elkére a telefonom és ő kezelésbe vette a fotót,a felbontást és úgy konvertált,hogy azt mondta meg tudja csinálni.
Már pattanásig feszült vagyok.....

A másik percben meg indultam a buszhoz és P szülinapi ajándékait szerezzük be a 18.nagy naphoz.
Ekkora kontraszt....de az élet ilyen.
Bonyolult.nehéz.

Anyukám is azt szeretné ha P örülne-Neki nehéz megfelelő ajándékot találni...

Hétfőn megyek a fotóért,és a szülinapi ajándékok végül meglettek.

És persze senki ne gondolja hogy itthon minden rózsaszín felhőbe pompázik....jajjjj még közben vívjuk ki a felnőtt ki a felnőttebb és kiből lesz a felnőtt "csatákat",mert bizony ez az együttélés nem olyan egyszerű sok esetben amikor még van a felnőtt és a felnőtt aki még igazán nem akar az lenni és aki pár nap múlva huhhh de felnőtt lesz már.....

"Nehéz dolgok ezek...".-mondaná Anyukám...sóhaj.Jajjj de sokszor mondta ezt./igaz Nővérem?/

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése