2024. január 8., hétfő

Óriáskönnycseppek peregtek a padlóra

A mai nap:
Benne van a képben.
Anyu "rázta a párnáit".Szép havazásra ébredtünk a temetkezés intézéshez.Tiszta,fehér hótakaró.
Na jó némi ónossal de azért hogy legyen valami izgi is ami eltér a mai naptól ...ne szomorkodjunk legyen dolog is pl olvasztani az autót.. 
Melegség...a bögre azaz a nap tartalma.Nővéremmel este óta nem hagytuk el egymást.Közös beszélgetés egy szobában alvás közös étkezés G isteni menüsorából amit köszönök🙏
A 3 fontos intéznivaló  elintéződött.Megoldódott.Ami kérdéses volt is helyére került.
Anyu imádta a kávét.A gőzölgő kávé a hidegben gyorsan kihül.Így szerette❤
A napfény mindig reményt csal az arcunkra.
Az egyszerűség a szépség legyen az a mottó ami vezérelhetett bennünket milyen legyen Anyukánk utolsó Búcsúnapja.
És annyira szívünk megtelt szeretettel mert a temetkezés lebonyolitó Személyzete tünemények voltak.Hőgyészi szál...valahol Földiek és ismerték az utcát az embereket a helyeket ....Hőgyész❤
Anyukánk Te tudtad hol kell intézni a temetésed.
Mamink gondnoksága is rendeződött🙏❤A Család ereje itt megmutatkozott.
A tamási temetkezés is messzemenőkig készséges volt.
Ami léleksimogató volt a napban:A Hospis Orvos felhívta a Nővéremet.Részvétet kívánt Neki.
Na ez emberségből,empátiából nemes cselekedet❤🙏

Aztán amit a végére hagyok.
Átmentünk A Lakásba....

Ahol Anyu már nem volt ott...
Ahol megállt az idő...
Ahol kerestem az Életet...
Ahol csend volt...
Ahol lepergett az életem...
Ahol nem volt fájdalom...szenvedés...
Ahol az üresség mellett ott volt a Szeretet.Ami nem múlt el❤🙏
Ahol megéreztem ténylegesen ,hogy egy hét múlva lesz a születésnapom..de 48 évesen lettem igazán felnőtt...nincsenek Szüleim

Köszönöm a Nővéremnek,hogy hallgattam Rá és megnéztem az üres ágyat...így tényszerű így látom be,hogy bekövetkezett.

Ott abban a pillanatban óriáskönnycseppek peregtek a padlóra...

Most még van intéznivaló kb 2 hét és meglesz a Temetés.
Aztán jön a csendesség.
Amire azt mondják "megy az élet tovább""az idő megoldja"...mondatok.

De tudjuk:Az élet folytonossága és az idő sem tudja a sebet meggyógyítani.
Jön a zseb kijelölés.Lelkemben nyitottam egy zsebet.Anyukám-zsebe.Csak az Övé.💝
Amikor lehetőségem van rá és pl ki kell nyitnom a zsebet ott lesz nekem.
Ilyen a szeretete ,figyelme és a sok-sok emlék🙏💝

És újra ülök a buszon...este van...hazafele tartok...holnap.munka...

De!

Szívemben kinyitom az Anyum-zsebét és most becsukom a szemem és alszom egyet még 3 órán át ...míg hazaérek...ha szerencsém van álmodok Vele🙏❤.

Minden utazás egyszer végetér.






 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése