2024. január 4., csütörtök

Szivárvány -híd


 A mai napon véletlen láttam meg ezt a Szivárványt.

Buszon ültem,amelyik busz előbb jött arra szálltam fel mindkét végállomáson van posta mindegy volt....

A buszon ülve persze merengtem az Anyu-gondolataimban...

És....a szemem elé tárult a Szivárvány.

Éreztem,hogy ez a szivárvány-híd-a JóIsten küldte...

Azt hittem kiugrom a buszról,megfogni...jó érzés járt át nem is tudom megmagyarázni miért...

Anyukám már nagyon.nagyon nem e világon van...

Már a Nővérem blog bejegyzése kapcsán nem jutok szóhoz,hogy Ő ott mellette mennyi mindenen megy kersztül,5 napja voltam én is ott,láttam.

Azóta hatványozottan romlott a helyzet.

Istenem de megölelgetném. Nővéremet!💝

Ha a Szivárvány-híd lejött Eléd Anyukám....

/Lehet/ menned kell...

Odafent úgyis találkozunk🙏

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése