2024. január 27., szombat

Szeretetfonal blog indult

 A Szeretetfonal blog első előszava:/későbbiekben itt már nem osztom meg,ha szeretnéd ott megtalálod ha követni kívánsz:

2024. január 27., szombat

Gyönyörű Nyugtató Zene • Csendes Zongorazene És Gitárzene | Sunny Mornin...-Előszó

Anyu,Nővérem és az én közös zenénk.
Még betegség alatt hallgattuk,ahol Anyu kérte ne kapcsoljuk ki.
És aztán ez a zene szólt a temetésen is....
Most,hogy indítom a blogot,ezzel kezdek,hogy ezt bemutatom és most is szól nekem.

48 évem alatt amit kaptam,csak azt adhatom vissza és most így és itt szeretném neki mindazt megköszönni,amit már majd csak így és itt tudok Neki elmesélni.

Képzeld....
Tudod mi történt?
Elmesélem...
A Szeretetfonal nem szakad el,én örökké szeretni fogom ahogy Ő mondta nekünk a Nővéremmel:"Szeretlek benneteket,örökké,örökké,örökké"

A temetésed egyszerű volt,nagyon sokan eljöttek,nagyon fegyelmezett volt mindenki.
Tudod Anyu,szép volt.
Komolyan.Ahogy kérted.
A mami által horgolt terítő volt a szemfedő,ahogy te kérted a Te szemfedőd megvettük és belehajtogatva az urnában volt.

Nagyon szép idő volt a temetéseden.
Sütött a nap,nagyon szép sugarakat küldött a Földre.Hideg volt,de az még fegyelmezettebbé tette a napot.

Timi asszisztálta le a napot,én magamban voltam,így szerettem volna és így nem akarnokosodtam és nem lett variálás semmiben,mert én lehet egészen másképp csináltam volna.
Szép szertartás volt.
Szépen beszélt a Takács Hilda búcsúztató hölgy.

Tudod a beszéd Rólad szólt,és nagyon mélyről vettem a levegőt,ami benn is akadt picit a tüdőmben,nagyon nehéz volt minden légvétel.
Sírtam,folyt a sós könnyem,nyeltem rendesen,és nagyon szomorú voltam.Timi és Laci ült mellettem,Védelmeztek,így kellett lennie.
Timi erős volt!
Nem tudom honnan,de erőt vett magán és nagyon jól helyt állt!
Büszke vagyok rá!

A Gyerekek Milán és Petra elvonultak,nem kellett rájuk figyelni,megoldották a háttérben és tényleg hagyták,hogy most megéljem ezt a napot.

Nagyon korán érkeztünk a sírkertbe,Laci időben ,jó utat talált,és 2 óra alatt leértünk Tamásiba ,egy másik úton.Laci is sajnálja ami történt,mellettem van és támogat 100%-ban és segít,és sokat beszélünk Rólad!
Vettünk képkeretet a fotódnak,de még nem tudom elég erős vagyok-e kitenni a fotót.

Még van sok-sok nem tudom hogyan tovább gondolatom...

Sokat gyertyázok ahogy te is tetted mindig..

Ez a blog lesz az ahol mesélek Neked.
Képzeld!

Holnap lesz Petra unokád nagykorú.

Istenem...
/na most nagyon sírok/

Mennyi segítséget adtál és pont Petra kapcsán tanácsot az utóbbi nehéz időkben....

A torta most nem Tőled lesz..Ó,igen mennyire tudtad mindig melyik gyerek mit kíván éppen és csodatortáiddal mindig meglepted Őket és minket is.és mennyire finomak voltak!!!

Most TIK-TOK oldalról lesz egy torta,már elhoztuk,csodaszép és képzeld Petra elégedett,mert olyan amilyet megálmodott.

Hát holnap megkóstoljuk és felköszöntés jön.
A csodaszép laptopodat megkapta Petra és nagyon becsben tartja és köszöni nagyon!!!!
Szebb szülinapi ajándék nem is lehetne Tőled Neki.Én is köszönöm ha már így alakult,hogy Petra tudja tovább használni,mert az övé pont megadta magát.

Nagyon hiányzol!
A szívünk meghasad ...
valahol az életünk tört ketté,hogy itthagytál bennünket.

Ildikónak,akiről annyit meséltem és a gyász terápiát tartotta nekem megköszöntem,hogy segített a veled való beszélgetésekbe,az elköszönésben és hálás vagyok a segítségéért amit a gyászomban most tud adni nekem.Kell,hogy legyen egy segítő mankó ezt megélni,elfogadni és ép ésszel továbbmenni az úton.

Timi nagyon megváltozott,nagyon messze van,de ígérem figyelek Rá minden egyes nap!!!!

A  temetésedről pár képet csatolok,azért részben óriási ajándék,hogy elmondtad mit hogy szeretnél és képzeld nagyon szép lett,ahogy szeretted volna!
Az egységes csodaszép virágok......Nagyjából mindenki virágot hozott.Ahogy kérted!
Még nem láttam ennyire egységet egy temetésen és kígyózott a sor,ahogy a sírhoz mentünk.
Szerettek Nagyi Téged!
És most is szeretünk!

A képek:
A galambjaid mindenhol ott,itt már békések és nem zavarnak Téged.Ők is mozdulatlan várják a holnapot.

Ahogy szeretted volna volt egy közös ebéd szűk családi körben.

A hely csodaszép lett.

A virágok egysége,amiről írtam.

Itt nekem sírnom kell,ott voltam és láttalak.De így képzeld el.


Apu is már újra veled lehet,összetalálkoztatok.
Űjra.

Tamási.
Megint több látogatást tervezek...

Ez a blog sok zsepi használatba került.
Idővel biztosan könnyedebben megy majd Hozzád szólnom.

Hiányzol!
Szeretettel:Kislányod


A blog.szeretfonal.blogsspot.com


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése