2016. december 8., csütörtök

Kimerültség

Fogalmam sincs mi újság van diabetes ügyben.(Ha M írná a blogot ő leírná mit érez,mi az éppen aktuális.De már nyűg neki az is,hogy a diab naplóba vezetnie kell az értékeket,nemhogy naplót írjon erről,blogoljon)Reggel úgy gondolom nem volt extra.Az éjjeli mérésnél harmadszorra sikerült megszúrnom,hogy ne jelezzen sípolva,de a kezemből is kiesett a szúróeszköz...Nem tudtam felébredni 24 órakor.Ez van.Az érték 6.2 volt egyébként.
Mire munkából hazaértem készenlét volt,én elugrottam vásárolni,mert holnap elutazom 1 napra és mire hazaértem indulás volt edzésre.
Annyira nem tudom elfelejteni a diabetest,mert holnap ennie kell a gyereknek attól függetlenül,hogy én nem leszek otthon.Pizzát rendelhet a Don Pepétől.Így nem kell főznöm-de lehet nem is lennék rá képes ma.
Könyvtárban jártam délelőtt munka előtt és olvasni fogok.

Ha éjjel is mérnem kell vércukrot..már nem tudom mi lesz.Zombijárat indul Siófokra holnap és nem lesz az a kávé ami kárpótol.

Ki vállalja,hogy éjjel és 3-kor jön mérni M vércukrot?Olyan hálás lennék.....nemistudommitérzekmárhogyaligalszomfolyamatosanvégigazéjszakákat.Tudvalévő,hogy a cukorbetegség kialakulásában nagymértékben az alvás is felelős!!!(M is nem alvó volt,kisiskolás korában kértem kivizsgálást is-annyira.De senki nem törődött vele.A gyógyszerezést én nem engedtem).

22 órakor érkezik M.Elválik lesz-e éjszakázás,hajnalozás.Az edzésruhát mikor kipakolja már tudni fogom.Csavarni lehet belőle az izzadtságot....

Akkor szép estét mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése