2016. december 20., kedd

"Megettem véletlenül az Adventet"

Mai nagyon jó:)))):Az egyik ovisom jön,miközben tesszük át az adventi jelzésünket a karácsonyt váró plüss táblánkon a 20.kis zsebbe."Én véletlenül megettem ma az Adventet".-mondja.
-"Milyen Adventet?"-kérdeztem.
-"Hát az Adventet."A 24-es helyen lévő legnagyobb fenyőcsoki az Advent:))))))
..Na persze biztosan véletlenül:)))))))

A Mai nap legjobb pillanata,hogy összedobtam a palacsintát holnap M-nak,és 4 db nyamvadt sikerült is.
A holnapi nap legjobb pillanata lesz ha M túllessz az ebéden és nem jegyez meg semmit a palacsintával kapcsolatban:))))


A mai nap jó cselekedete:csak picit szidtam meg P-át,hogy felfalta a diabos szaloncukrot.1700 ft volt egy dobozzal.Gondolom jogos a picit megszidás.

A mai nap csodája lenne ha meg tudnám nézni az elkezdett filmemet.....Apát kérek karácsonyra címmel.-szerintem holnapra tolódik és akkor elmondhatom majd,hogy a tegnapi nap jó cselekedete az volt,hogy hagytam holnapra is valami jót:)

Holnap folyt.köv.valami betegség lappang a háttérben:(

Ui:M-nak riportalanyt kell találni egy médiás házi feladathoz.Van egy(két)ötletem.Az alanynak nem árt ha különleges és híres:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése