2016. december 18., vasárnap

Az év játékosa:M!!!

M a Malév Gálán megkapta a kupát.Az év játékosa címmel.
Amit letett az asztalra az nem semmi.
Hányszor 22 órakor jött haza edzésről,hányszor lemaradtak az utolsó buszról a fiúk,de másik útvonal mindig akadt.Az esti villamosos bandázások és amikor nem vitte el őket a villamos,annyira jól sikerült a tini csíny....A meccseken verejtékes munka zajlott M-nál.Sokszor 18-19-es cukorral volt a pályán!Soha nem hallottam tőle,hogy nem meccsezik,nem megy edzésre,mert...Most volt egyszer,hogy elment edzésre és a béka feneke alól se tudta felhozni a cukrát,a padról nézte ahogy edzenek a fiúk.Megérdemelt elismerés diabosan az év játékosának lenni.Pennel,4x szúr egy nap és vagy 10-11x mér edzésnapokon vércukrot/nap.Az éjjeli méréseket ne is nézzük,szinte mindig kontroll van éjjel,azaz heti 4 edzés,hétvégi meccsekkel,akkor minimum 5x éjjel-hajnalban én kelek vércukrot mérni!Óriási gratulációm M-nak!!!!Ő is nagyon büszke az eredményére!


 A lábas fotó elmaradhatatlan!
A Malév Gála mindig a játék nevében zajlik:)














az egészen picik felnőtt mezben próbálkoznak:)

Közben egy röpke kiállás:7.4 vércukor.

A fáradtság rajtam,de örömmel mentem és ezután is így fogok!!!!


P-át is elvitték a fiúk picit dobálni...

Kosárlabda alakú marcipán torta is volt.M szúrt és evett.Kis idő múlva 16-osra is ugrott a cukor....jó cukordózis lehetett az a torta!

..de elfogyott...Fél 3-ra hazaértünk,de P-val még nekivágtunk az Örs vezér-téri Ikeának...a buszon kis híján elaludtunk,úgy 40 perc az út.....de a végállomáson már nem fordultunk vissza...

Gyönyörű terítéket láttunk.


Elcsíptem egy képkeretes jó megoldást,amit már régóta szerettem volna én is az ágyam fölé:)

Pici pihenés az áruházban,mert megtehető ott:)

Minden ragyogott...

Gyönyörű lámpa megoldás..

Minden szerethető.

És már otthon este,Igazán megpihenés.....

Már reggel,kelni kell,apás nap.Nekem cirka óráim maradtak a karácsonyi előkészületekre,amikor a gyerekek nincsenek "láb alatt".
Apróságok lesznek,de azok szeretettel!
Mivel itt a Sweetmami blogon többen anyagilag is segítettek nekünk,amit most itt is hálásan köszönök,a Gyerekekkel és Nagyival(Őt is kimozdítjuk)elmegyünk egy termálfürdőbe.És érezzétek úgy,hogy az a TI ajándékotok nekünk!Mérhetetlen boldogság,hogy így be tudom tervezni az ott töltött időt,élményt-anyagilag értve.Köszönöm!A gasztronómia az ott nem minősíthető,de ezt tudjuk,így mi készülünk saját étellel,a lehetőséget viszont kínálja a fürdő,hogy az étkezést kultúráltan lebonyolítsuk ott!
Tamási Termálfürdő a hely,közel a Miklósvári tó és erdő.Busszal érkezünk Hőgyészről így szerintem a park nem fér majd bele és holmink is lesz,de aki arrafelé jár mindenképpen nézze meg a Miklósvári Tó és környékét,mert gyönyörű!Tamásiban töltöttem a gyerekkoromat,így nekem ez egy nosztalgikus élmény is lesz egyben.Persze szoktunk találkozni az ott élő ismerősökkel:))
A Gyerekek meg vizi csibék,övék a csúszda.
Ő az:)

Ez nagyié és az enyém:)))

Itt is mártóztam egyik évben minusz 3 fokban:)))))

Szép minden!



Most akkor rákapcsolok és a 2 mosás alatt,közben,után karácsonytváró perceimet játszom.Holnap sem alkalmas mert dolgozom,majd stixet kell varázsoljak a rendelőből,a receptért mindig hajamat vesztem párat,de holnap jön a diabos csokis verziós receptfeliratós jelenet és boldogkarácsonytkívánós rész.Ha ez sem megy,a B-verzióm lép életbe.(már megvan!)

Vigyázni a szaloncukrokkal,csak mértékkel!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése