2016. december 9., péntek

Sweetmami Siófokról ír....


Nos,a siófoki Víztoronyban jártam.Hm.Csodaszép sütik voltak.
M ma pizzát rendelhetett,persze lett is belőle gond..P is evett volna.Még a táskámat se raktam le a siófoki kirándulásról már kitalálta a menüjét,főzzek tejbegrízt:)))))

Kikapcsolódás volt.
Azért még ki tudok kapcsolódni.
Az ebéd is ízletes volt,de akkora adag,hogy nem bírtam vele.Picit furcsa helyen ettünk menzás ebédet,de hosszú a sztori.Viszont ennél finomabb étel nem is lehetett volna és a meleg leves kimondottan jólesett a hosszú városi séta után.
.

És a képek önmagukért beszélnek.
Holnap valószínű az Adventi forgatagba megyünk.M fotózni szeretne és én meg megnézni a Belvárosi ünnepi hangulatot.(Nem venni megyünk ajándékokat,csak az élményért,ahogy szoktuk:)))..)

Reggel óriási meglepi várt.
Egy nagyon kedves Ismerősöm felajánlása a családomnak.
Persze sírtam
Nagyon köszönöm az egész Családnak a kedvességét és mélységes hálám újfent!
Érzem a mérhetetlen szeretetet ami itt körülvesz!
Napi 100 körüli,de 70 mindenképp az a fő aki elolvassa a blogbejegyzéseket.Tényleg egy nagy Család.És ígérem a sok kesze-kusza nem éppen jó történések után jönnek a jók.Hiszem.Tudom.Hisz így szeretném!
És akkor most jöjjenek a Sweetmamis örömködős képek Siófokról.:
Bizonyára Őt szeretem!

Örültem.Forgott az egész torony.Naná,hogy örültem!

Ha Siófokon járok mindig megbeszélek vele valamit...

És a Balatont is láttam!

Jéghideg volt,de gyönyörűséges volt a Balaton!

Jég is volt!

Hóember is volt.


Öröm is volt.

Velencés is volt.Olyan mintha..pedig Siófok!

Azt hiszem ez Sweetmamis fotó lett,ide szántam egyértelműen!



Lábas kép persze készült.

Forgott az egész torony.Persze a gyerekek akarnak ide menni.Nyáron elmegyek velük!Megígértem.





Szép és jó volt minden.

Holnap pici pihenés és akkor újra csavargás lesz.A belvárosi forgatagba.

Lehet,hogy összefutunk?:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése