2016. december 16., péntek

Malév gálára készülés

Holnap Malév Gála.
M jelenleg is meccsen van.Valahol a 16.kerületben.Bandával mentek..majd valamikor jön(a bandával)...
Holnap így a szokásos kávés-kekszes-meggyes-kókuszos golyóval megyünk.Mindig sikere van:)5.5ch/db.A kosaras fiúk nem is sejtik,hogy cukormentes.))))

Ott pizza lesz és sok egészségtelen chips,és rostos üdítő.

Munka után elkészítettem a golyókat,hogy jó állagúak legyenek holnap délelőttre:)

Mai jó cselekedetem.M első szülői napját(igazoltam neki egy napot)igénybe vehette.Kérte,megadtam neki-.Pihent.Most meccsezik,holnap Gála....és még nem futok előre,de valahogy pörgős lesz a hétvége(is).
P-ra ilyenkor péntekenként több időt szánok.Együtt boltoztunk,otthon együtt vacsiztunk és beszélgettünk.Nem rohanva,nyugodtan.P átrendezte a teás dobozunkat szisztéma szerint,a péntek mindig a nyugalom napja:)
Mindenkinek jó vércukrot kívánok!Ma beszereztem a diabos szaloncukrot.(Szerencsi Diabon)-de eldugtam.Karácsonyig nem fogyhat el!!!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése