2016. december 25., vasárnap

Vidéki utazásra hangolódás


Az utazás mindenképpen jó a regenerálódó szervezeteknek.Kinek miért.Nekem a fullasztó köhögésre jobb lesz a vidéki levegő.)A gyerekeknek meg a szabad ki-be csavargás,a bármit csinálhatok c.rész következik.Picit jó lesz nekem csak konyhasegédnek és a séf szerepe éppen nem rám hárul.Pedig megleptem magam egy köténnyel itthon,
F&F-es kedvenc márkám terméke.Jó szolgálatot tesz majd a mindennapos főzésekben.

Nem tudom hányan csinálják ezt mint én,de most picit...elfáradtam ebbe a sokmindenbe.

Ilyen sem volt még.Pót Inzulint viszünk,de pót pót Inzulin már nincs.Csak a recept.Majd ott vidéken kiváltom.Ha szükség lesz rá.A helyzet helyzetet kovácsol.
az angyalszárny...az idén nem volt kedvem még játékból sem fölvenni.Csak megnéztem.

Csomagolás van.Utazunk.A buszon vacsizunk majd,olyan buszt választottam ami autópályán megy,az Inzulinszúrás ott lehetséges csak.

A bőröndbe fürdőruha is kerül:)

Kiírtam az ottani helyijáratokat,a fürdő nyitvatartását.Azért ez rákészüléssel megy csak.
És most is,hogy minden meglegyen:megyek csomagolok.
Jó vércukrot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése