2016. december 23., péntek

Ajándék torta


 A szomszéd Nénitől megint kaptunk egy tortát.És isteni finom csoki.Diabos,édesítős,nem emel cukrot.A Néni is cukorbeteg,2-es tipusú.
Meghatódás persze,nem számítottam rá.Tényleg amennyire karácsonyeltüntetős a hangulatom(nem találtam a fát),most annyira kezd azért ünnepi lenni a hangulat.Feldíszitettük a fát.M a barátjával programozik ma,együtt esznek valahol,valamit:))))))))-és buliznak a városban.
Nekem P jut-még ajándékot kell vennie és engem kért meg kísérjem el.










A Kolibri Tánccsoport karácsonyán voltunk,ahol az edző is kapott ajándék-táncot,amiről nem tudott!Beült a nézők közé..és az volt a masnis ajándék.

P élvezkedett a tissue kötélen.

Azt mondta abbahagyja ezt.

De mikor lejött és előadás végén azt mondta:még meggondolja,hogy abbahagyja-e.



Amikor boldogság van,az látszik.Az arcon.A mosolyban.Itt pedig van.
 Ma nem számolós (ch)nap lesz.
És még így sem tudom mit eszünk P-val.
Néha az ad-hoc napok sikerülnek a legjobban amire nem készülünk egyáltalán.
És nem is vagyok jól.Fránya bacik.
A jegyeket interneten megvettem,utazunk hamarosan.
Óvatosan a szénhidrátokkal így karácsony idején!
Kellemes ünnepeket kívánok mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése