2016. december 19., hétfő

Sweetmami ajándékot kapott-és stix ügy folyt.köv.

Ma Sweetmami ajándékot kapott!Bővült a mágnesek száma a hűtőn:)-egy fenyővel és a kávés csoki is személyes és a felirat a csomagolón.Jólesik!Köszönöm!

Munkahelyi kari-vacsin is jártam.



Minden finom volt és szerencsére simán tudtam a mértéket!


Nem is görcsöltem be,mint a múltkor a" bécsi vendégekkel" a vacsin.Ilyenkor olyan jó,hogy tudom mi az elég!


Hazaérve persze én is készítettem 55 ch ebédet M-nak.Gyorsan meg is írom még a mai történetet és zsupsz az ágyikó,holnap munka....
De fontos ugye mi volt a stix-el.Ma volt a feliratás napja azaz a kérdezésé,mert jönnek az ünnepek,mi utazunk stb.
Hát a háziorvoshoz na jó,beinvitált az asszisztensnő de...na mindegy,bejutottam."Na jó,én felírom,de már adta is a pont..pont..pontot a szavaival.Ok mentem a patikába.Ott.jajj az a nézés"ez már megint mit akar itt?".
Sebaj,igen azért mentem segítsenek.
Nem ezt csak januárban válthatom ki.
Mérges voltam.
Hazamentem.
Otthon a szomszéd csengetett.A határozatotátvette mert nem voltam otthon.És igen az az OEP-es határozat a kérelmemet elfogadták.
Vissza a patikába.Ott.Nézés,ezzel ők mit csináljanak??Na neeeeeeee-gondoltam.Ha Önök nem tudnak akkor én mit kezdjek most vele?????-és eljöttem,mivel süket fülekre talált ott a mondandóm.Gondoltam ők ezt pikk-pakk rávágják csak nem a M az egyetlen egyéni alapon elbírált papírja az amit most látnak először??????????
Visszamentem a háziorvoshoz,bár már nem volt rendelés de az ajtóban elkaptam a Doktort.
Visszajött velem.
Forgatták a papírt jobbra,balra.Éreztem a bizonytalanságot,ebből ma nem lesz stix.Nézték,agyaltak.Hát,ezek életükben nem csináltak ilyet!

(elképesztő)

Nos nem lett ma stix.Pedig a határozat szerint M-t 2016.12.13-ától megilleti + 6 doboz csík/3 hónap.
Elfogy pedig most.A múltkor közel 3500 ft-ért vásárolt stixes dobozom a dugi szekrényben van vésztartalékban.Szerintem meg kell bontani.
Szerdán reggel menjek,addigra megírják amit kell.Utánanéznek.
Nem tudom ebben a kérdésben csak én vagyok ilyen szerencsétlen????????

Így a pluszban felírt stixet ki fogom váltani és januárban visszaballagok a recepttel és kiváltom az adagot.Még nem tudom milyen jók lesznek hozzám és havi adagot írnak ki vagy megkapom a 3 havi adagot.Ezt még nem tudom.

Csoki átadás nem volt,nem otthonról mentem és a helyzet sem adta,hogy én most boldog karácsonyt kívánjak a kedves orvosi gárdának a háziorvosnál.

Ha bármilyen probléma lesz a betegjogi képviselőhöz fordulok vizsgálják ki az egész ügyet!(karácsony ide vagy oda)

Boldog karácsonyt mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése