2016. december 11., vasárnap

Adventi vásár Apával

M meccsen volt a barátjával.Semmi kétségem nem volt,elköszöntünk és ennyi.A diabetes jeleit sem lehetett érezni.A táskájába ő pakol mindig plussz ch-t,hipós csomagokat és Inzulint.
A Humalog inzulinnal 100x jobb az élet!Szabadabb!
Természetesen az Adrenalin meghozta a várt magas cukrot,de kompenzációval ez remekül helyreállt 22 órára,amikor a Lantust szúrja.
Nagyon tetszik,hogy M fotóz.Mindig lelkesen mutatja a fotókat és szerkeszti 1-1 esemény után.
Győzött a csapata,és még boldog is volt.Én hallottam az ablakból a focimeccs hangjait,nagyon közel a Honvéd pálya a házunkhoz.

Közben szerveződik a karácsonyi vidékre látogatásunk.Természetesen az Inzulinkészletet meg kell nézzem hogy állunk mennyire kell receptet feliratnom.Azóta,hogy értetlenek az orvosi rendelőben a háziorvosnál-még nem jártam.De úgy gondolom nem nekem kell bocsánatot kérnem,talán bon-bont is kéne vinnem?Lehet egy fordított dolgot csinálok és Boldog karácsonyt kívánok valami diabetikus finomsággal.A meghökkentő helyzetekből is lehet jót kovácsolni:))))

Az adventi kiruccanásom meghíusul...apával mennek a gyerekek...És mivel nekem minden perc fontos amit Apával tölthetnek a gyerekek....széles mosolyommal nyugtáztam a helyzetet.Én élménypárti vagyok,de Apa nem ezt az álláspontot követi,így szerintem a gyerekek kapnak valami pocakbavalót a méregdrága adventi vásárból:))))És tudom:így lesz kerek az adventi vásár,hogy megízlelték annak szépségeit.:)

Nekem kimenőm lesz délután,este.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése