2016. december 12., hétfő

Körte begyűjtés

Budapest.Adventi vásár.Itt aztán fényár van.

Este vásárolni voltam P-val,már a karácsony jegyében,osztálytárs megajándékozása...És mire hazaértünk már sötét volt.
Villanyt kapcsolok.Nincs fény.P is kapcsolná az övét:nincs fény....M szobájában megy a tv,világos van,egyedül ott.
Egy dobozba összegyűjtötte M  az égőket,vegyesen.


Nem tudtam sírjak vagy nevessek.
(vicces,vicces,de ez az új hobbija???)

Boltba M-t csaltam le élelmiszert és vegyi dolgokat vásárolni.Eljött velem.(nagy szó).Igenám de a boltban észrevétlenül kerültek bele drága dolgok.Waffel,stb amit már csak elvből se veszek,de meg sem nézek!
Nézem a kocsit már a pénztár felé ezek mik??????
M nevet.
Na a zsivány!
Ha a pénztárnál még be is üti a pénztáros hát.....nem éppen lettem volna kedves ember!

A telefonomon a háttérkép naponta változik,elállítja pillanatok alatt.
Hát,a kamaszkor igazán kedvező hatásait élvezem.

P-val vásárolni sem egyszerű,mert a fél boltot megveteti velem ha egyszer kihasználja,hogy közösen vásárolunk.

Magányosan vásárolni sem egy felemelő érzés.
M ma pl majdnem berakott a kenyeres pultba,mert alig tudott lelassítani miközben rallyzott egy sort a kiflisor előtt.Nem nagyon zavarta,hogy a bevásárló kocsi nem arra való.(Az üzlet bekamerázott egyébként).

Ilyenkor csak a lényeg az nekem 10 alatti cukorral legyen.
Ha balhé lesz,hát elsimítjuk valahogy.
De a karácsonyi bevásárlást inkább egyedül teszem majd meg...most nagyon "zűrösek" a kiskamaszok a környezetemben.

"Mi legyen a holnapi ebéded M?"-kérdeztem.
"Rántott hús,franciasalival".-Ő
Kedd lesz,hétvégi menüvel.
Még nekiállok a mézeskalácsnak..szerintem egy adag "hétvégi menü kedden" belefér még az időmbe.

Remélem a sütőben meghagyta az áramot M-mivel árammal működik.:)))))

Jó vércukrot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése