2017. március 16., csütörtök

OEP-De miért csinálod ezt velem???

 Intéznivalóm volt éppen,hogy jegeskávém legyen.
OEP-te drága.
13-ától járna M-nak a méltányossági tesztcsík a vércukormérőhöz.
Kb másfél hete hívtam őket,egyeztettünk.Mondták 13-tól jár.
Már befogtam egy saját magam által vett 3400 ft-ért stixes dobozt,mérni kell,meccs van,edzés van nem lehet a gyerek mérés nélkül!
Ma vártam a postaládában a vényt,hát lehet a 15-e miatt csak a mai csütörtöki napon érkezik.Hétfőn volt 13-a.Hát nem jött a ládába semmi az OEP-től.Munka után este negyed 6-kor hová telefonáljak????????
Elmentem a szeretett patikámba megoldásért.
Aranyosak,cukik voltak tényleg!Pici töprengés után megoldottuk(nem írom le nem biztos,hogy korrekt,de utólagosan az lesz),szóval holnap 8 ó 00-kor telefonálok az OEP megfelelő osztályára.
És pont.(Irgumburgum)

Tavasz lett...Így.....Nem húzom fel magam.Sokminden miatt nem.
Picit sok most ami körülöttem/körülöttünk történik.
Valami velem sem stimmel de még nagyon hátul vagyok rangsorolva,hogy szó szerint orvosolni tudjam a problémámat.Remélem idő előtt nem lesz baj.
Hétvégén sem lesz lehetőség pihenni.A gyerekek is állandó úton....

Álmodozom,hogy lesz egy emberke,aki beszereli nekem a csapot amit vettem,mert egy szakember kiszállással 8-10000 ft-ért vállal egy csapbeszerelelést,holott a csapot én vettem,csak a munkadíj annyi.Egyelőre fogóval működik a dolog....Sweetmami ezt miért nem csinálod meg?-kérdezem magamtól,annyi mindent meg tudok már csinálni.

Amíg álmodozom egy vízvezetékszerelőért addig ügyesen osonok máris a konyhába a holnapi M ebédet összeütöm,ami nem tudom még mi lesz!
Michelin csillag a konyhámba a napi főzésekért,már néha nagyon-nagyon elegem van a napi főzöcskéből.

Kíváncsi leszek holnap az OEP-es válaszra is.Ha már a méltányossági tesztcsík sem jár időre M-nak amit törvényileg meghatároztak,hogy jár neki,akkor....megkérdezem,mint a reklámban:"De miért?"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése