2017. március 24., péntek

Vége-1132.blogbejegyzés


  1. ..és pont ezért most jó darabig nem fogok írni.
  2. Egyetlen receptem után sem ír senki kommentet-magamnak írom le???
  3. leginkább csak mérges fej kommentet kaptam a facebookos oldalon is-ott sem az én posztjaim a nyerők
  4. nem szeretnék több negatív "élményemről"beszámolni-általában azt hiszik túlzok,pedig sajnos a bőrömön tapasztalom,hogy nem túlzás
  5. picit elegem lett a szenzoros kommentekből,a monitorizált diabetesből én még gondolati síkon sem tudom előteremteni M-nak
  6. Itt sincs nagyon hozzászólás az utóbbi időben
  7. És sokan letudják a dolgot azzal,hogy elolvasnak....és megy az élet tovább
  8. ezentúl aki szeretné tudni és kérdése lesz hozzám megteszi személyesen vagy egyéb módon
  9. Elég sok kritikát kaptam miért osztom meg a magánéletemet
  10. Lehetőleg most nekem is jót tesz majd ha picit nem írok.
Amikor 4 éve M diabeteses lett hű mennyien felajánlották segítségüket.Ma egy db müzliszelet se jön be a lakásba csak úgy alapon,hogy segítsenek.Ma 25 kg-mal a hátamon jöttem haza ....
Volt a házban lakó emberke is a boltban autóval.

Megleszek.Megleszünk.
Ja,és a diabetes nem múlik el....
1132.blogbejegyzés.

Jó vércukrot mindenkinek!

5 megjegyzés:

  1. Nagyon sajnálnám, ha nem olvashatnálak. És sokan vagyunk így, hidd el.Ne azt nézd, hányan írnak választ, hanem azt, hogy hányan olvasnak. Nekem nagyon tetszik az, amikről írsz, és az a természetesség és őszinteség, ahogyan írod! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!Tényleg jó egy picit szüneteltetni a blogot.Az biztos,hogy nálunk mindig történik valami:)
      Visszatérek(majd),és maradok őszinte és természetes mindig,mindenkor!Üdvözlettel:Sweetmami

      Törlés
  2. Én is nagyon sajnálnám, ha végleg abbahagynád, nagyon tanulságos, akár pozitív, akár negatív dolgokról írsz. Az én diabos lánykám is kamasz lesz egyszer, úgyhogy raktározom magamban a tapasztalatokat. A visszajelzések hiánya se riasszon vissza, az én blogomhoz sem szoktak hozzászólni. Azzal vigasztalom magam, hogy legalább lesz egy szép krónikám, hogy mikor mit alkottam :)
    A lényeg, hogy amikor majd visszatérsz, ismét olvasni foglak :) ♥
    Detti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Tündérke!
      Köszönöm a kedves hozzászólást!Nagyon jólesik!Visszatérek,ígérem!:)

      Törlés