2017. március 17., péntek

Úton az OEP-es vény

Nyugodtan ülhetek a pálya szélén,10-én postázták a vényt- amivel a méltányossági stix csíkokat kiválthatnám.Ma 17-e van! -az OEP-től,az,hogy egy ünnep is közbejött,hát..mondta az ügyintéző....(mondjuk ki őt egyáltalán nem érdekli).Szóval a vény úton van...a vércukor mérés is történik,egyéb módon amit tegnap intéztem a fiamnak.És a sok-sok egyébből már elegem van.

Mindenki vigyázzon gyermeke egészségére!
A sok idegeskedés nem biztos,hogy az én egészségem hasznára lesz!
De igyekszem nagyon jól lenni!

Mivel M 16 éves lesz igazolni kell a tanulói jogviszonyát a MÁK ezt kéri.Csak így kaphat majd határozat alapján utazási kedvezményt.Azért ezt jó tudni,mintha megéreztem volna telefonáltam egyet...és ott mondták.Érdekes mert ezeket a dolgokat az ember magától nem tudhatja melyik papír mellé mi szükséges..csak a megérzés:)

Hétvégén megnézem a mindig táncoló lányomat a versenyén,ahol már nem éppen a kislányt fogom látni.


Nem tudja abbahagyja-e a tissuet.Szereti csinálni,de fáradt.21 órára érünk haza edzésről.
És reggel a liftből kiszólt még:"Folytatom a tissuet is.Szeretem"

Hétvégénk mozgalmas lesz,megyek megtervezem mikor ki hogyan és mit fog tudni enni a versenyek előtt/alatt/után.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése