2017. március 14., kedd

Vendégkönyv- egy blogból értesülsz hogy érezte magát a vendég:)

Régebben nem volt olyan vásárlás,hogy ne vettem volna gabonapelyhet.Ma simán kihagyható a vásárlásból.Nővérem vendégeskedett nálunk.Igazán alig találkoztunk,mert hétköznap volt,én dolgoztam,M suliban vagy itt-ott,P volt csak otthon suliszünet miatt.Ott beszélgettünk,hogy én 5 éve hordom ugyanazokat a ruhákat.Nem fogyok és nem hízok.Súlytartás van.Azért az én koromban(!)ez sem olyan rossz!

Holnap pihenőnapot tartok,amennyire lehetséges lesz tömött szennyestartó mellett és vettem csapot is:)Várom a szerelőt....

A konyhát érinteni fogom csak,mert milánói makarónit készítek,azaz fél órás ebéd lesz.Volt is nézés,megjegyzés,de holnap ünnep lesz.Nem 3 fogásos menüsort jelent az,ha éppen nem megyek dolgozni.
Nővérem blogjában az instant kávé-golyóm:)



Az én ételemből ilyen guszta ebédet kreált ketós-kivitelben.

A kávé-m szerinte Isteni:)

A játékról is ír amit este játszottunk.

Az edzőtermemről.))))

És újra a második ebéd nagyon-nagyon guszta tálalásban.Kurkumás-currys husi salátával.
Hát ilyen az,ha a vendég blogjából értesülsz arról milyen volt az ittlét.Hétköznap,rohanós ,jövős-menős....
Holnap nemzeti nap-i pihenő.Picit megállhatunk a nagy rohanásban.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése