2017. augusztus 31., csütörtök

Ha szép a süti...

M Debrecenben.A kosárlabda rendezvényen.Fél táskával több cucc,mint másnak,az a diab-készültség.De már profin megy a csomagolás:)Egyelőre minden oké.-írta.Így én mentem a tankönyvekért,szakorvosi javaslat nélkül össze volt készítve a könyvtárban az ingyenes tankönyvcsomag.Mivel már tartós-nem múlik el-betegségről van szó így évente nem kell mindig kikérni a szakorvosi javaslatot...P-át elcsaltam magammal,sütiztünk.Full cukros sütiket.Ma megállás nélkül pakoltam az ovis csoportomat,nagyon elégedett lettem:)-így megérdemeltem egy sütit,ami most nem édesítőszeres volt,hanem a szépségre mentem:)

A másik SZÉPSÉGEM az ovis kolléganőm,aki nem az én közvetlen kolléganőm,de szoros szálak kötnek Hozzá❤.És így mentünk dolgozni...amikor összetalálkoztunk reggel a ház előtt nem hittük el,ugyanaz a ruha...és nem beszéltük meg!!!!Még jó,hogy vannak emberek akik töltenek,ő az,mindig,mindig jó Vele!Ja és olvassa Sweetmamit:)

Azért izgulok picit a debreceni éjszakák miatt,hogy a cukor értékek hogy vizsgáznak,de lényegében szuper dolog ez,hogy elvitte a család magával és a család:diab-barátnak mondható,mert beszéltem velük és képben voltak valamennyire.Ez már pozitívnak mondható!Azért jegyezzük meg úgy kezdeni a 10.évfolyamot,hogy első nap vip-es rendezvényen vagy......Hát királyság!

Jó vércukrot mindenkinek!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése