2017. augusztus 24., csütörtök

Pöttyös Panni torta teszt

Pöttyös Panni teszt.Cukormentes ország tortája.Finom.Bár 780 ft-ért majdnem volt egy gondolatom...

Mákos,szilvás és málnás..ezt az ízharmóniát éreztem.Valóban finom!Igazán a barátnőmmel való találkozás volt az,ami még emelte a tortázás élményét:)Sok nevetés,főiskolás emlékek és a jelen megbeszélése nem engedett egy perc pihit se nekünk.Barátnőzés után egyből jógára mentem.Mint a szivacs szívom magamba a dolgokat,nyár eleje óta rendszeresen járok.Már az órán is van,hogy egyedül segítség nélkül dolgozom és bizony nem mindig én vagyok csak a nagyon kezdő,de az oktató szerint szépen fejlődök.Leginkább már a jógatudat alakulgat bennem,ezáltal a többi csak velejáró.
M megkezdte újra edzéseit,mértem is éjjel és 3-kor vércukrot,mert éjfélkor enni kellett...
P-át elviszik a Palatinus strandra szombaton.
.
Nagyjából nyárzárót kéne már csinálni,mondtam a gyerekeknek....füzetek,egyéb beszerzése...mert én jövő héttől már dolgozom....visszaállnak a hétköznapok....
A gyerekek részéről ezt még nem érzem,ők még nagyon vakációznak.

Igazán diabetes tekintetében nincs mit átgondolni.A diabetes jön velünk a mindennapokban és ha kell mi visszük a diabetest magunkkal.Egyébként mindig ott van....sajnos ez egy ilyen fránya...nem tűnik el,nem megy el,nem szűnik meg.......tartós jelenlétet igényel.

De azért jó vércukrot mindenkinek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése