2017. augusztus 11., péntek

Kekszes süti kocka



Kungfu,amíg itthon van én viszem magammal:)Most éppen autószervizben jártunk.
A héten M sincs ugye edzőtáborban,de így a cukrok aránylag stabilan bizonyos értékek között mozognak.Nem minden éjjel keltem mérni,ebben van azért jó dolog:volt olyan éjszaka amit végig tudtam aludni:)Bár a munkahelyemen volt kolléganőm aki aggódott ,hogy 3 óránként ittam egy kávét:)

Fejben megint készülődés van.Apás napok jönnek,Apás nyaralással.Ide is kell pót Inzulin,némi cukormentes ch.Szekszárdon is van diabosságra alkalmas bolt,ahol azért beszerezhető ez-az.Szerencsére itt már hallottam telefonbeszélgetés részletet,hogy szervezik,tervezik mit főzzenek és milyen lisztet használunk.Óriási pozitivizmust érzek.:)

A gyerekek készülnek menni,nagyon szeretnek utazni és Apával talán nem lesz oly szigorú az élet:)-mint velem.És még egy esztergomi kirándulást is szervezünk nyár végi nyaralásnak,ahová Nagyit is vinnénk.Párkányi sétával összekapcsolva.
Az estéink is kihasználtak,a 15 bábu-s társasjáték szabályai adnak lehetőséget az alkalmazkodás,szabálytudat elviselésének gyakorlására.Én a legjobban azt szeretem benne:mindig lesz visszavágó,azaz még lesz esélyem játszani a gyerekekkel,mert ugye legyen lehetősége mindenkinek a győzelemre:)A mai gyerekek a telefonon élik életüket.Ha még van érdekeltségük leülni egy felnőttel játszani,akkor valamit valamikor jól csináltál.És ez a 0-3(6)éves korig amit tettél.Szerencsés vagyok én tettem a dolgom akkor:)Ez éppen nem egy nehéz játék de szabályai vannak,ütés van,sok bábú van,időbe telik míg a pályán végighaladsz....Ez a lényege:együtt lenni.

És már van 2 házi kedvencünk is:a hal és a hörcsög.Most nagyon jókor érkeztek a családba.Mindkettő nagy becsben,nagyon szépek és nagyon-nagyon szeretjük őket.

Finom kekszes süti kocka

Kekszes süti.Gyors,egyszerű és ha nagyon nincs kedved sütni ezt válaszd!
1 cs édesítőszeres háztartási keksz.1 nagy poharas tejföl.A tejfölt felesben:egyik fele vanilia aromás+folyékony édesítőszeres,a másik felében kakaópor+ folyékony édesítőszer.Veszek egy dobozt és elkezdem sorba lerakni a kekszet,rá egy sor tejföl,rá keksz,rá a másik ízű tejföl,rá keksz....Hűtőszekrénybe tenni és másnap lehet szeletelni.10 ch/süti kocka.Finom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése