2017. augusztus 13., vasárnap

Mosogatás


Nem is lennék Sweetmami ha nem osztanám ezt meg itt,s most.
IKEA-új-mosogatószalagja.
Elképzeltem.
Álmodoztam.
A megvalósulásból annyi az Ikea a valóságban,hogy a csaptelep és a mosogató az Ikeában vásárolt darab.Cserére is szorul...de mindenképpen "embermeghajtásos".
Annyit elértem itthon,hogy ameddig vakáció van és nekem munkanapom,akkor a 2 kamasz beosztja egymás között.Nekem már ez is olyan mintha gumiszalagon eltűnt volna a mosogatnivaló😊
A másik sikerélményem a "saját szférád"nem nyúlhatok bele....s így a saját szobák is rendezettebbek😉
Most Apás nyaralásra cuccoltak...most nem vagyok kíváncsi mit alakítanak...talán nem lesz megoldandó helyzet...
Ui:mosogatógép masnival átkötve😊csakhogy kerete legyen a blogbejegyzésnek.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése