2023. február 24., péntek

Érdemes élni?

Milyen érdekes,és még igaz is...

Nemistudomelmondanimilyen megkönyebbülten érkeztemamunkahelyisétányra-mert az út hazafele vezetett.
Befejeztem egy megkezdett filmet már amire nem volt időm a héten,takarítottam -és volt is kedvem hozzá....Haladtam,mostam-amire a hétköznapon nem volt időm,energiám.

Azt hittem anyu megfőz,és rájöttem én vagyok az anyu😉-még kigondolom mit.P-nak laktózmentes mozzarellát vettem és laktózmentes joghurtot.Ha nem figyel bizony ott vannak a nem várt  tünetek....

Dupla adminisztrációt végzek mivel egyedül teszem 2.éve....és hétfőn ellenőrzés,mindent kipakoltam pénteken-kész.A többiek hétvégén pótolnak bőszen-hogy is van ez???És mégis én vagyok a nem jó?
 
Hitemet senki el nem veheti,és Istenben hiszek és támogat is,alázatosan szolgálom és egyetlen Bizalmasom.💓
Anyukám nincs nagyon jól....nehezen megy ki valami fránya valamiből...
Izgulok Érte is minden egyes nap🙏.

Kapcsolatban vagyok egy Covidos Árvák Alapítvánnyal.Már nagyon sok dokumentumot beküldtem,de még nem kaptam a Kuratóriumtól értesítést a támogatásukról.
És itt vagyok egyedül a 2 gyerekemmel és  fogalmam sincs hogyan egyengetem majd egyedül a felnőtté válás első lépésüket....Bele se merek gondolni.A szívem szakad meg....Pedagógusként mit adhatok Nekik?Hogy szeretem Őket.
A jogosítvány fél millió forintját nem tudom biztosítani....és még egy albérletbe se tudom besegíteni.Elképesztő világot élünk.


Életünk egy vegetáció.Munka,némi élelem,valamennyi szórakozás de az már valamiből elvéve és részemről semmi extra nem fér már bele.Jógázni se járok,nincs műkörmöm és már a hajam is itthon festett.Érdemes dolgozni?
Érdemes élni????



Ui:A film amit megnéztem több részletben :A lehetetlen.
Van mondanivalója.
Huhhh....
Újra átéltem 1-2 dolgot...

...


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése