2023. február 14., kedd

Szeretni mindig érjünk rá


A törékeny porcelánokat becsomagolják az útra ha megvásárolod.
Az emberek nem kapnak védelmi hálót ,pedig elég törékenyek.
Meg kell védeni magunkat minden behatástól.
Hát sok dolgunk van de szeretni mindig érjünk rá!!!!





 
Találtam egy fotót és el tudnám képzelni egy blog-író sarkomnak.

Ma ovis jógát tartottam és endorfin felszabadító volt.Olyan gyermek is fülig érő szájjal ment ki óráról aki az érkezéskor pityergett a nap sérelmei miatt....Azt hiszem elértem a célt:"Adni jó"...És annyira nem érzem reménytelennek magam a szakma területén,mert maximálisan hozzák a gyerekek az átlagon felüli szintet és imádom ha tehetséges gyerekek vesznek körbe!🙏/És ma 20 gyerekről beszélhetek!/

A cardiológiára nem tudtam időpontot kérni mert nem veszik fel a telefont.....TB alapon gyógyítás felsőfoka!Holnap úgyis járok SZTK ba hát kérek személyesen,csak-csak sikerülni fog....
És a háziorvos csatolt a beutalóm mellé egy októberi laborleletet"jó lesz az"-alapon,s így nem küldött el friss laborra,februárt írunk.Ez is TB alapon gyógyítás.

Örülök,hogy M nem Istambulba utazott most🙏,és a vlogokból kiderül nagyon jól van és most egyedül ment először és a diabetes kísérte el.
Izgulok picit de jól veszi az akadályokat.
Szakdolgozatát írja az út alatt is és jelentkezett további egyetemi képzésre ezért meg büszke vagyok Rá!
P pedig esti beszélgetést kezdeményezett velem ami ma nekem:💝
Mindennél többet jelent!

Minden kedden fél 7-től fél 18-ig biztosan otthontól távol vagyok így akad némi háztartási megoldandó feladat is....Bírkózom ezzel is/akár én is lehetnék a fotóképen😉/

Menj és öleld meg azt akinek úgy érzed ma nagy szüksége van erre!
Valentin ide-oda,ne azért tedd,azért tedd meg mert szüksége van rá!🙏







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése