2023. február 22., szerda

Várom az Univerzum üzenetét

Pontosan így érzem.
Ma azt se tudtam merre az előre.
Persze munka.
Attól rettegnek ha nem vagy ott mert helyettesíteni kell de ha nem bírja az ember idegrendszere akkor...
Bizony nem leszel ott...

Mindenki érzi ég a ház.
Persze a vezetőség nem volt ott a megbeszélt időpontban amikor engem kellett volna képviselni.
Ma félig-meddig felmondtam.
Belefáradtam az örökös harcba,hogy engem néznek hülyének közben igazam van és be is igazolódik!!!!!
Na ez az amit én nagyon de nagyon nem tűrök mikor robotnak néznek és hülyének.
1000x többet érek ennél mint amit most velem,tőlem elvár a munkáltatóm.

És ezzel mindenki tisztában van.
Nevenincs kis Hangya vagyok aki kiszolgálja a felettem állók kényelmét akik ringatóznak a sok apró Hangya  munkája által.
A kis hangya ha elsétál???

Na mindegy....futókörökön túl vagyok,edzettem,megfőztem holnapra,ebédeltem étteremben a saját 2 nagy gyerekemmel,és megittam egy szép pohár Rose-t az egészségem érdekében és pihenni is fogok minden szülői chat-kezdeményezéstől eltekintve és privát életem élem már este és pihenni vágyom,hogy holnap teljesíteni tudjam a munkáltatóm robot-üzemmódját....

És csak bízom benne:
Mert így lenne fer!

Miért van ennyi cukorbeteg?Autoimmunk beteg és ideggyenge ember?
Mert azzá tesznek,sajnos .

Várom az Univerzum üzenetét💓🙏




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése