2023. február 10., péntek

Pánikroham

Rendben nekem úgyis aktuálissá vált....

Mi a manó ez?150-160 vérnyomással mikor alig vérnyomásos vagyok alapból?
Munkahelyi leterheltség stressz szerintem a fő kiváltó ok.
És egy alap élethelyzet.
A megemelt pedagógusi 10% pótlék a fizetésemre ami a vicc kategóriával egyenlő...
Nagyon nem kell okokat keresnem.

1 gyámügyi jelzést írtam ma meg beküldésre és 4 szakszolgálati beküldő lapot és 2 felülvizsgálati lapot.
Ma egy szülő kicsinált hogy póthajjal adja be a gyereket,na persze sztornóztam de ehhez is kell disztingvált idegrendszer😉Egynek magyarázok de közbevág,hogy ne haragudjak ő ezt nem hallgatja meg.
Egy rágalmazott és fenyegetőzött.

Kedves olvasó ha tudsz valahol óvó nénit keresnek és mondjuk nem helyettesítsére kellenék hanem jó munkaerőnek,akkor szólj,megyek!
Az egyszerűségtől egyszerűen ráz a hideg!
Én inkább a bonyolult helyzetekkel szeretnék megbírkózni ahol a kihívás az alap.Erre építeni élmény lenne💓
Más az ovimban rajzpályázatra rajzoltat a csoportjában és gyámügyi jelentést kényszerülök írni.És nem is hallok a rajzpályázat lehetőségéről se!

Vissza a vérnyomáshoz.


Pánikroham a nagy Interspárban ma délután.
Nővérem éppen online volt a neten 220 km-re és most az áldásos netet használtam pánikoldásra.Velem volt mindaddig míg oldódott bennem a feszültség és így nem ájultam el.💓🙏
Itt is köszönöm neki!!!

Na ez már nem játék és hétfőn háziorvos.
Tervezek egy hétköznapi pihenőt ami nem annyira pihenő lenne de Dédikémet szeretném meglátogatni az otthonban.Körülményes az utazás így szabinap kell.Már nézem melyik kolléganők gyógyulnak meg hogy én mikor tudok kb 2 napra elszabadulni hogy engem is tudjanak helyettesíteni.Nálam mindenki betegebb mindig és így meg kell várjam amíg a betegek mert nálam is indokolt de ugye az kit érdekel?-tehát várom a helyzetet amikor én is azt tudom mondani hé világ megbetegedtem,azaz a lelkem most arra int hogy pihenjek és mivel ennyit vártam a pihenésre már testi tüneteim is vannak,nyaki izmok nem igazán engedelmeskednek,beálltak.Úgyhogy jön a nyaktorna otthon,az infralámpa és pl lefekszem,pihenek.,némi Flectorral.

A Pánikroham alatt a táskámban a kiváltott Inzulinok.....
mert ugye olyan jó élethelyzet van otthon is hogy én Inzulint vagyok kénytelen kiváltani hogy a Nagyfiam élni tudjon.

Kedves Világ!
Engedj lassulni kérlek és adj nekem esélyt egy nyugalmasabb környezetre,pl a munkahelyemet illetően.

Hamarosan kész a metro,jobban lehet időben elrugaszkodni munka ügyben.A másik kerület olyan mint a szomszéd kertje?
Akkor zöldebb?
Hát nézelődöm.

A Brüsszeli pénz csak nem érkezik a pedagógus meg belegebed a munkába és még rámegy az egészsége is.A szülő röhög a markába mert az én nyomorom kell ahhoz hogy ő tolja a melót és jól keressen.
Hol van itt az igazság és még rágalmaz is????

Na estére kaptam:
Mindenki egészségére!




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése