2023. február 21., kedd

Robot üzemmódban

Ma nehéz napom volt.Egész nap megfigyeltek.
Bár ez mindig így van mert egy perc olyan nincs a munkahelyemen hogy ne néznének szemek és ugye van,hogy rengeteg szempár néz,hisz az oviban 20 gyerek van és a felnőttek...
Ma egy  konzultációt is követő megfigyelés zajlott, erőm nem sok volt hazamenni de még várt 2 jóga óra amit én tartok,18 órára értem haza és reggel 6 ra mentem mert én voltam a nyitós:)
Viszont jógán kaptam egy képeslapot egy kislánytól amit otthon készített...abból a szivecskéből jött az ihlete amit előző órán tőlem kapott.
A karma elve:mert amit adsz az visszaszáll hozzád!💝


140 es vérnyomással keltem.
Nem kellemes.
Mindenki szerint jól vagyok...
Hát én mondom:nagyon nem jól vagyok!


Lemegyek futni a futókörre!
És azt imádni fogom.

Tervezem,hogy holnap együtt ebédelek a gyerekeimmel,étteremben.
Csak úgy,random,egy délután i időpontban mert láttam a naptáramban,hogy mindhárman ebben az időpontban lennénk szabadok pár órán át.
Nagyon hiányzik nekem ez a hármas szövetség.
Beszélgetés.
Együtt lenni.
Szeretni.
Gondoskodni.
Kérdezni.
És válaszolni.
És érezni a jó ízeket
És picit érezni hogy élünk és nem robot üzzemmódban létezni🙏


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése