2023. február 25., szombat

"Sz.. helyzet"-tényleg

Reggel nyugisan indult....47-es Pulzussal.
Aztán nem értem rá  azzal foglalkozni mennyi a pulzusom-és gondolom volt is!!!!


Nem voltam otthon és telefon:haza kéne mennem mert csőtörés van a tárolómban.....Igenám de a tárolómban szennyvízcső van a plafonon,na igen az volt....
Mondjam tovább?
Hát nem jó szarban úszni....
Gondnok,Közös képviselő-Biztosító,szagok,látvány és minden ami ezzel jár....
Nem sírtam,de majdnem....

S.o.s helyzet volt igy találtak szerelőt hétvégén is aki aránylag hamar kijött és már nem kellett az óriáskuka a tartalom gyűjtésére....
Hát,most meg kell várjam amíg száradt és..indulhat a takarítás,szanálás,brrrr....csak nem tudom képes leszek-e rá pl hányás nélkül....
A Biztosító nem fizet csak házban ért kárért vagy saját Biztosító azaz hercehurca vár rám és biztos munkahelyről ellépés mert jön a kárszakértő stb,ez csak bonyodalmat szül,jesszus de nem vágytam erre.
Szóval azt hittem jön egy szombati pihenés.

Ikeában éppen csorgott a kávé mikor jött a telefon,indulj haza.
Á,jobb napokat,illatosabb napokat és....
szerintem elmegyek egy illatos tusfürdős fürdésre.kellenek a finom illatok a napba🙏
Ui.:/ha már szar-os  a helyzet/Vettem sorsjegyet.Visszanyertem az árát.😁

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése