2023. április 25., kedd

A nap jó híre és kevésbé jó híre....

Ma reggel 6 10 kor indultam itthonról és 18 30-ra értem haza.Annyi de annyi dolog volt és mindnél papírforma,egynél kivesézős szakmai buli.

2 hete készülök eszközökkel,szakmai dokumentummal és a jógára is.Azért nem volt egyszerű 2 hét,meg mellette Anyák napja,Föld napja,gyámügyi csipp-csuppságok és azt hiszem az energiám a végstádiumban...azaz nincs sok már.
A szőnyeg alatt is van feladathelyzet,nálam mindig valami meghökkentő😉

A babakonyhában garantált a cukormentes diab fagyi.

Reggel  6 óra:még átfutottam mi mi után jön és irány....

A terepasztal lényeges volt ma a fő tevékenységem alapját képezte.A háttérben ott a szobakerékpár és eszembe nem jutna kivinni mert tekerik a gyerekek💓Jó kis vércukrunkért mindent!!!!

Jóga közben már telefonom volt.Nem vettem fel.De mikor megint csörög hát az nem jelent jót....P nem volt jól.....Akkor irány onnan a városba és összeszedtem.
Némi gyógyszer és pihenés után jobban van....de bízzunk a legjobbakban!🙏
Ma hosszú nap volt,és elfáradtam.

Haláleset is történt a családban és most megint végtelen szomorú vagyok....

M kontrollon volt és csak 6 hónap múlva kell visszamennie mert csodajól csinálhat valamit mert Hg A1c-je 7.5%.
Ez most a nap jó híre!




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése