2023. április 6., csütörtök

Önértékelt Húsvét

Tegnap munka ,munka után nyílt nap,nyílt nap után kávézó.Dupla kávéval./ez nem diabos kávé egyáltalán!/

Barátnővel és sok beszélgetéssel.💝
Este 20 30 hazaérkezéssel,másnapi 5 órás keléssel mert nyitni mentem...



A varázslat elkészült.

Így hazajöhettem.
Ki is tudja elképzelni milyen lehet egy csoportnyi gyerekkel megfesteni a tojásokat?

Hát én tudom😉
Vettem tojást ,festéket is itthonra,de szerintem nem festek az idén.Egyedül vagyok és magamnak nem kell a varázslat,most kopott le a festék az ujjaimról,megéltem már a munkahelyen.

P elutazott,M zsinórban dolgozik,egyedül leszek.....
Húsvét háztartással,3 napra főzéssel és önértékelés írással,hogy jó legyen mert még el se kezdtem és 17-e a határidő.

Jó pedagógusnak lenni?
Ó nagyon.

Jól vagyok-e?
Ó "igen"köszönöm.

Semmi pihenéssel ugrok neki ezeknek az ajándéknapoknak.

Nem kívánok semmi ünnepkörrel kapcsolatos hagyományt.
Egyedül nem jó megélni egyik ünnepet sem....

A bevásárlástól a megfőzésig a díszítsd ki-ig mindent te végzel,a magad örömködésére.
M nak vettem cukormentes  süteményt mikor éjjel hazatér aludni a munkából lássa van valami ünnep,amikor gondolt Rá is valaki és a Diabetesére.

De Mindenki másnak kellemes ünnepeket kívánok!!!!



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése