2023. április 3., hétfő

Naná...

Annyira jó ötlet!
Pl idős otthonokba.
Az én Dédim hogy elszöszmötölne ott az Otthonba💓
Pár jó ötletem lenne,de nem erre a Bolygóra.
Illúzió minden amit megálmodok....

Lesz a hónapban Önértékelésem.
Olyan mint a portfólió csak kicsiben.Naná,hogy megnézik egy foglalkozásomat és kivesézik.Naná!Van erre energiám?És úgy egyáltalán...
De kell.Kötelező és oly sokan élvezkednek a másik nyomorán.
Ma elkezdtem erre a felkészülést.Naná terepasztal,Naná látvány/ez kell a népnek/,naná el kell a gyerekeket foglalni mert amúgy 3 percre nincs el magába a gyerek ha te nem kínálsz fel lehetőséget neki.

Pizza készült holnapra.
Fél 9 este...hullafáradtvagyok.
Tervezgetni kell a nyári diplomaosztót,M végez az Egyetemen.És a diabetese is.Gondoltam én egy Trófeára.Nemrég hivatalos volt abba az étterembe M.
Még nem faggattam ki mit és hogyan tud ott egy diabos jól csinálni?
Persze alig találkozunk már itthon,de egyszer alkalmat kerítek rá,mert érdekel.

Naná:este lett,semmire nem jutott már idő....
És megint az aligélet kategória felé kezdek menni....aztán 43-as pulzussal elaludni az igazi,mert rendszerint már estére így leszek...



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése