2023. április 19., szerda

Én idő Szép kártyával fizetve

A Szép Kártya csoda pillanatait megbecsülve mindig várod a pillanatokat mikor lehúzzák a kártyádról az adható pici jövedelmet,mert csak abból,azaz CSAK ABBÓL tudod fedezni az én-idődet,a kávéidat,az apró utazásokat.
És látsz ilyen ajtót,aludhatsz egy -két éjszakára pl luxusban is.Elraktározod az élményt a koponyád azon szegletében ami a túléléshez kell,és alkalomadtán előveszed,egy sóhajjal....

Minden percemet a bemutató foglalkozásomra fordítok ami kedden lesz majd....hogy érdemes lesz-e az majd elválik...rám soha nincs idő az oviban,mindig csak ahogy esik úgy puffan alapon szerveződnek a dolgaim,elveszik csak úgy egy továbbképzési befizetési bizonylatom az irodában,vagy elfelejtenek meghívni egy átadóra holott ott kéne lennem és még helyben is vagyok a fal másik végén...
Node sebaj,azok a koponya szegletében eldugott dolgokból táplálkozom és pl azon agyalok hogyan fogok másoknak segíteni....nem pazarlom arra az időmet ami úgysem engem illet és nem engem minősít....

Remélem helyreállnak a dolgok és akkor most címzem az Univerzumhoz a levelem!
Kedves Univerzum.....-és tágra nyitott szemekkel figyelem az eseményeket...

/2022.04.18.este 22 óra múlt-gondolatok.Pulzusom 48-as.Jó éjt Mindenkinek/

Másnap sem ébredtem heves pulzussal 60 alatt vegetálok egész nap.Ó igen és ez kit érdekel?
Nehezen viselem a mindennapokat mert igen-igen fáradt vagyok mindig....
És most cipő fel és indulás a Lánykámmal....mert a nap még hol ér véget?
Nem most.

Nem főztem,nem mostam és még én-időm nem volt.

Visszacstolok  a bejegyzés elejére:a koponyám szegletében eldugott dolgokból táplálkozom.Ami jó volt...elmúlt,de szép emlékekhez köt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése