2023. április 11., kedd

B-verzió

A húsvét elmúlt.
Olyan semmi érzéssel sajnos.
Megnőttek a gyerekek...
Csak keresed a nyomokat és meglepő de Visegrádon egy tisztáson rátalálsz,úgy random.
Valaki ottfelejtette....:


A természet viszont csodás és nekem ez a Húsvét.
Valami olyat csinálsz ami nem munka!

Egészséges ételként van feltüntetve.
Aszalt finomságok rengeteg mennyiségben egy fesztiválon...de azért én biztosan nem tuningolnám magam ennyi cukorral!Szép,esztétikus de nekem ennyi.

Az ételek guszták voltak de nagyon drágák!

Sétáltunk sokat ami kiváló várcukor stabilizálás volt így Húsvét táján(vendégségben voltunk vacsorán)



A nyugalom kitűnően hatott a pulzusomra vérnyomásomra.

A kávézóban sütit már nem tudtunk enni mert tele voltunk a vendégség után de tény:megszólaltak a sütik olyan szépek voltak!!!!


Az úton is fotózom és mindig a jó pillanatok jönnek velünk szembe.
.
De még így sem lépte át a 60-as pulzusértéket a pulzusom😔
Szobabicikliztem  és terhelés után is 51 volt a pulzusom.
Lassulok....

De azért ma már sok-sok telefonálás után de felvették és szereztem M-nak Inzulint az elírás miatt így 25-éig megint ellátott lesz számára a Diabetes.🙏/hurrá!//

Megírtam az önértékelést hogy ugye 17-ig mindenszépésjólegyenésnefussakkiazidőpontbólde ma sajnos azt hallom nincs kapacitás ellenőrizni amit írtam és még a személy sincs meg rá..
A majdleszazvalahogy igazán nem tetszik mert megint minden más fontosabb mint az irományom amire kiadták a határidőt a végrendeletemet és csak a Húsvétom ment rá,na ez ezért bosszantó de lesz...om már nem érdekel.
Önéletrajzomat valahonnan előkeresem....lehet az Univerzum segít azaz nagyon remélem  hamarosan megsegít!!!!Mert ahol csak B-verzió vagy az  nem egy tuti jó érzés!/és ez mindig így van ezen a helyen/



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése