2013. november 6., szerda

Életjel

 

Kungfuka elindult Toronto felé..

posta.hu-n követve,kb péntek felé kell megérkezzen a repülő..

Tescoban voltunk,Bolerot nem vettünk,mert már ritkán iszunk,de a plüss állatka búvóhely megmaradt....ma Kittikét utaztattuk a kosárban,a polcszervíz majd visszaszállítja,holnap:)
 
Igazán rövid leszek.Már volt aki rámírt,miért nem írok...baj van??
 
Csak időhiány!
 
Reggel 6 10 kor indulok otthonról dolgozni.A 2 gyerek még otthon félkómásan.Inzulinadás fél 7 kor,de erről lemaradok.Azt se tudom hogyan indul reggel M napja!Minden kiszámolva,előkészítve,ez  7 étkezést jelent!!!Az ebéd sulis,csak kiegészítés kell néhammegkapjuk a napi ch értékeket,étlappal.A vacsi és a pótvacsi már sete kerül kiszámolásra,csak edzésnapokon esik bele még a vacsi is.10 x eszik egy nap M,az edzést,mindennapos tesit beleértve.
 
Így hogy telefonon hívnak fel a gyerekek,elindultak a suliba..nem éppen vagyok nyugodt!M-nál van e a táskája,a szurija,jól van-e....Azért ezek már komoly dolgok!
 
12 évesen magára van utalva!!!Én meg felelős vagyok érte.
 
Szerda van,de fáradt vagyok.
 
Narancs van az újításokban és Norbi Update kenőmájas.Szereti!
 
A 10ch-10 ch tesik és edzések előtt egész jól beválik!
 
Most,hogy életjelet adtam...el is búcsúzom,per pillanat képtelen vagyok...ch-kban gondolkodni..
 
Szép,pihentető éjszakát Mindenkinek!
Szentjánosbogarak rajzása-szép!
 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése