2013. november 2., szombat

ez-az

Azon tűnődöm,hogy 3-4 hónap múlva Velencei karnevál...Ha erre elmennék,hogyan oldanám meg a ch-kat...vagyis:ki oldaná meg helyettem?
Per pillanat még nincs olyan ember aki ezt kézben tudná tartani több napig.
Pedig...nem ártana "kiképezni"valakit.De gondolom egy több napra elgondolt,kiszámolt előre gyártott étlap segítene és az Interfood...
Már nagy álmom válna valóra a karnevállal!

Miért is?Szerintem beszélnek a képek helyettem...
Nekem már nagyon affelé...de előbb lesz megint hétvége....addigis:
Belenézek a filmbe,nagyon szeretem!

És hétfőn kerületi foci bajnokság,a tornatanár M-t is csapattagnak viszi,bár a felkészülés egy részét kórházban töltötte.Örülök,hogy részt vehet!!!Persze általam montázsolt fotó,de azt hiszem jól sikerült!Még összekészítem a mérkőzés ch-it is,hogy ne legyen gond!!!




Kungfu-család világutazója A és b pont közötti utazása..hamarosan postára kerül...

A kacifántos reggeli,így hívja mert 5 dolgot is kell számolni!!!50 ch:)

Eltörött Pepsis pohár helyett..de igazán nem arattam vele sikert....csak megpróbáltam:)))

És az Update tojáskrém ala Sweetmami módra....ízlik!
 
Szép napot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése