2013. november 28., csütörtök

Kávés-kókuszos-kekszes golyók

Reggeli változatok...mert nem tudja kivárni...a 2 perces tükörtojást...M.

és íme 2 perc múlva:)

Nos,ez a mai golyó...

Hát igen,kinyomozta a 2 gyerek mire hazaértem a munkából..a mosogatónál ott volt a tál,amiben készült...ugye dolgozni mentem és már nem mosogattam el...
Kávés-kókuszos golyók
  • omlós Detki diétás keksz,barna 40.8 ch,fehér:132 ch
  • 100 g kókuszreszelék 26.2 ch
  • 2 tk kakópor-Bonbonetti-1 ch
  • 3 ek Eritritol
  • pici rum aroma-Lidl
  • 10 ch kókuszreszelék a forgatáshoz
  • 2 dl fekete kávé-nekem instant
Összesen 210 ch-23 db lett-9,1 ch/db.
 
Igen K-néni,tesztelheted,holnap viszek!!!És I néni is!...É néni te nem szereted a kókuszt,sajnos ez kókuszos:(M-ra nézve ideális,ennyi kávé meg nem árt meg egy gyereknek se!
 
 
Na igen nincs benne zöldség,gyümi..P eszi ám.....ez a golyó finom!Sweetmami változat,több recept ötvözete:)
 
Amúgy rohanós hét,M többször mondja nem jól van.Nos igen,hidegfront.
Fogy az ampulla a hűtőből a hét elején orvos lesz,feliratás.Szerencsére egész jól érzi ha mérnie kell vércukrot és a nemtörődöm tinédzserkor is hozza alig mér vércukrot.Szerencsére jól megy a ch számolás is és elég jó összeállításban tudom készíteni neki a ch-kat,gyors illetve lassú felszívódásúakat,minden étkezésre nézve.
 
P zsarnokoskodik és eljött az az idő-már a fejében-hogy követeli ő is azt a törődést,pont olyan mértékben amit M felé kénytelen vagyok megadni!Így a kipurcanás szélén köszönöm még jól vagyok.
Van sírás,van,hogy nincs türelmem hozzá,van,hogy szakad a cérna....
Mikor csak a nasi fogy el a dobozból P-nál.....-Norbi Túró Rudi vagy diétás nápolyi-és a kenyér ottmarad,mert nem volt rá idő címszóval.
Nem tettem neki nasit,csak kenyeret,holnap várom a reakciót!
Limonádét teszek nekik elfogyott a Norbi szörp...megint várom a reakciót.Éppen eltalálni és jót tenni a 2 gyereknek.....nem éppen egyszerű feladat!
M náthásodik...jesszus lehet elkezdődik a gyógyszeres időszak.Na ettől kíméljen meg!Erre is jó lesz a citromból limonádé a holnapi napra,természetes c vitamin!
És a Mikulásos időszak..csokizás,sütizés és az evés-ivások.Ma átadtam az SZMK-nak az Updates csomagot a Mikuláshoz..Bizony az évben már így megy!
Nekem erőpróba volt minden ovisomnak igazi cukorkát,csokit és újabb olvadós cukrot tenni az adventi zsákokba...De kaptam egy jó tanácsot ezzel kapcsolatban-nővéremtől-csak a jó példámmal tudok elérni valamit és minden szülőnek tudnia kell élni azzal amit felkínálnak.Mert minden esetben a Szülő dönt!
Nagy a felelőség,és minden másolódik!
 
Lelkiekben felkészült vagyok a Mikulásra,állok elébe!Találtam egy édes képet,annyira...cuki:)És egy ráadást is..
ezt a Mikulást most én kölcsönzöm,de időben elengedem mikor már nekem segített:)))És kb így várják a karácsonyt az enyémek..kénytelen leszek belehúzni.....valami varázslat mégiscsak kéne:)))
 
Jó éjt Mindenkinek!

 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése