2013. november 19., kedd

panasz

Van egy ötletem,lopott ötlet,de....élni kell a lehetőséggel..megcsinálom nekik Mikire...Beszerezve:
  • kanál
  • csoki-diab tehát ch-ja megvan
  • tojásfehérje-0 ch
  • celofán megvan
  • szalag beszerezve
Nos erre mondom,kaptam az élettől egy lehetőséget,az én gyerekeim már nem igazán mérgeződnek a cukortól.M azért mert tiltva van,P azért mert tudatos,és nem akar magának rosszat!

Én pedig széles mosollyal nyugtázom:kreatív anyaságom tetőfokára érhettem.

De!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bizony komoly dilemmám van.Nem igazán tolerálom a munkahelyen a CUKROSSÁGOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Igazán pszichés kontroll kell,hogy ne merüljek bele szülők felé,és a gyerekeknek is oda tudjam adni azt az édességet amit pl hoznak nasiként...
Iszonyat nehéz.

Dolgozom az ügyön.Próbálkoznék én,de eddig nem volt jellemző az életünkben az óvodában,most bennem meg tombol az update,no cukor szelleme.Remélem nem okoz problémát jobban és átvészelem ezt az időszakot.
A Mikulás a karácsony,a mézeskalács illata..mind-mind csak fokozza majd bennem,de.....megpróbálok mindent.
Bizony kívülálló nem is gondolja:azért Sweetmami is érez,és ha életmódot váltok,akkor az érinthet több területet.

Dilemma az ajándék vásárlás is,csokis standról levenni egy csokit,nekem már erőpróba.

Ha valaki azt kérné na ezt most felejtsem el és ne hisztizzek,csak azt mondanám:"próbáld meg fél év alatt levetkőzni azt,ami levetkőzhetetlen"-és csere-életmódban beszélgessünk.
Ez az amivel nem foglalkozik senki a klinikákon,a lelki sérülések...a psziché a betegségek kapcsán!!Ott csak futószalagon jönnek-mennek az Inzulinra várók,beállításra érkezők..ágyat kapsz aztán ágyat leadsz és irány a szabad élet.A hogyan?-senki nem mondja meg..ahogyan sikerül.

Azért ahogy a blogban íródik:őrületes tempót diktál a 10 étkezés,a 3 óránkéni evészet.Az edzések koordinálása és maga az élet így,anyagilag,idő-ügyileg és ÁLLANDÓ készenlétileg-éjjel is:(.

Rettegek,hogy elfogy az Inzulin a hűtőből....hogy nem iratok fel időben....minden nap-többször-ellenőrzöm van-e még és törött-e az ampulla.
Felelőség,hatalmas plussz teher.

Panaszkodom?Lehet.De már most szabad nekem.Intenzív fél év volt,elfáradtam.

Azt hiszem segítséget kell kérjek.:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése