2018. január 6., szombat

Bébifóka-ebéd

Kiolvastam a könyvet a hygee-életmóddal kapcsolatban.Nagyon tetszik ez az életforma.És a csírái bennem is bennem vannak,ez jó felfedezés volt.A magyar mentalitás és a társadalomban elfoglalt helyem azért nem tud hygee-idillt teremteni,de már az érzet is kellemes:)
Néha be kell kuckózni,néha kell a gyertyafény,kellenek a társas kapcsolatok és az elfogadás az,ami nagyon kéne.Önmagunk felé is!
Csak ajánlani tudom a könyvet,most sikersorozatként kell keresni!(Lousia Thomsen Brits -hygge-harmónia dán módra)




















.:)
A bébifóka krumpli-ból készült ma a finom ebéd:)"Ma nem kell hazamenned"-mondta a P.ebédidő végén.A mesterszakács sorozat kísért egész Sweetmamiságom során.De megnyugodtam maradhatok a konyhában és elkészíthetem a holnapi finom fogást is:)-holnap reggel már jógázom,így az ebéddel szombaton meg kell már bírkózzak!A konyhában is átválogattam a sok-sok fűszert,aminek lejárt a szavatossága és rendszereztem.Élhetőbbek lettek a polcok.


.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése