2018. január 25., csütörtök

Gofri

Teljes kiőrlésű lisztből gofri.

Kidobtam a régi sütőt,mert a tészta mindig beleragadt,csak szenvedés volt a waffelsütés....Most vettem egy újat:)-és hihetetlen jó a tészta hozzá,tehát az alaprecept az szuper.Készítettem többféle teljes kiőrlésű lisztből már,mindegyikkel jó állagú waffel sikerül...

200g liszt(teljes kiőrlésű 100/62 ch)
pici só
pici őrölt fahéj
2 dl tej(1.5 %)
kb 3 dl csapvíz
pici szódabikarbóna(kb 1 tk)
1 db tojás

Nekem ennyi alapanyagból 10 db kocka-waffel lesz.1 db-15.2 ch.
Anyukám főzte diabos s.barack lekvárral tálaljuk.

Hazaérve így találtam a Békámat az ágyon.Jógázik.Már ő is:)))😀
...és én is.A Szülők örültek,hogy mehetnek a gyerekeik jógázni,eddig állandó 8-9 gyerekem lesz az ovis jóga órámon,tökéletes a gyakorlásra:)-és megjegyzem ők alig várják az órát!
Ami az itthoni létet illeti:a M kevésbé beteg-szerintem-szívesen alkalmaznám én is a pihenjünk 2 napig orvosilag igazoltan poziciót.)
Az is biztos,hogy kis felnőtt már és nagyjából nem is én döntök a sorsa felett,hanem ő hoz meg döntéseket.Furcsa is volt mikor iskolai fogászati ellenőrzés után ifjúsági fogászatra küldték fogkőlevételre.14 éves kor után már nem gyerekfogászat látja el a szűréseket,beavatkozásokat.Hamarosan neki kell állni felnőtt diabetológust keresni.
 Kitartást nekem,aki valóban kűzdök az influenzával és azoknak akik még hasonlóan nem úszták meg a vírusok támadását.A fokhagymára esküszöm,ma is magambatuszkolom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése