2018. január 26., péntek

Jóga-P szülinapi előkészület

Az ovi jóga órám után eufórikus jó hangulatom lesz mindig:)

A sok lefele néző kutya póz is meghozza eredményét.

Megmutattam a gyerekeknek fejenállásomat és ámultak,tőlem nem megszokott ugye,de hasznos póz,így megtanultam:)

Reggel szóláncba építetten pókhálót szőttünk fonallal:)A munkám mindig hasonlóképpen hasznos elemekkel....

És már klassz módon visszafelé is tudjuk a gombolyagot gombolyítani szólánccal.Hasznos mindennapokat élek az oviban-is.

Munkaidőn túl is:ovi-jóga tartása.

....amikor előkészítem a termet...

...amikor ÉL a terem....



A taktilitás?Persze,hogy a jóga óra egy részét erre építettem és kifejezetten jó élményekben vettek így részt a gyerekek.Stimuláltam őket vízpermettel ha éppen farönkök voltunk a folyóparton:)Valódi vízpermet éri a bőrt.Mi ez ha nem tapasztalatszerzés??Harmadik szem csakra-ként egy ezüst gyöngyöcskét ragasztottam a homlokukra a relaxáció ideje alatt.45 perc alatt annyi impulzust kaptak tőlem mint más egy hét alatt:)Az üveggolyók lábbal való szedegetése is élmény volt.És a talpunk szolgálta a telefont,taxit rendeltünk magunknak.....Részképességek fejlesztése a jóga által,általam.Bárkinek ajánlani tudom:JÓGA.💓
.Szülőknek és kollégáknak bemutató nyílt órát kell tartani,már igény van rá.:)
Én vallom,hogy a jóga MINDENRE jó és a diabos oldalakon is helye van.Nem fog a Langerhans-szigetekben a Béta sejtek működése helyreállni,de az életvezetés,a gondolatok,a pózok kitartása által az izmok,a jóga által használt energiaáramlás a helyes egyensúlyt képes megteremteni.Egyensúlyt teremt és tudatosságra ösztönöz.Erre óriási szükség van a diabetesben(is).

Itthon szerencsére M csodajól van,P kezd náthásodni.Én vettem c-vitamint,van tbl formátumban és citrom formájában a hűtőben:)Ha nem képesek észrevenni a lehetőségeket............mindenki maga dönt"Te döntésed!"-sokszor elhangzik a számból a gyerekeim felé.

P szülinapi tortáját végül nekem kell megcsinálni:szivárvány torta.Ez volt a kérés.2 cukrászda nem vállalt ilyet,Nagyi majd csak februárban jön és akit kérdeztem sem tudja megcsinálni a szivárvány tortát.Komoly feladatom lesz.Fejben összeállt,a gyakorlati kivitelezés holnap történik.Nem lesz diabos-ezt külön kérte a kishölgy,aki már nem is olyan kicsi:)
Hétvégén szülinapozunk:
Addigis jó vércukrot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése