2018. január 14., vasárnap

Hétvége-kis kitérővel

Így-így.Ez egy aranyos "megmondás".
Szerintem 10 pontos brassóim volt ma.Ebben csak a burgonya szénhidrát tartalmát számolom.A hozzá kínált édesítőszeres cékla v.uborka nem számolandó nálunk.(M nem szokta)Már tegnap este 80%-ban készen volt a mai ebéd,tudatosan,mert minden  vasárnap reggel belvárosi jóga óra nekem.(kis kitérő következik,átugorható)😉-de akkor valami kimarad....:)😇

Aztán a délután mindig csendespihenős.Kell az embernek az a bizonyos hygge-érzés.


Kipróbálható!

A mai órán sokféle nagyon hasznos póz került elő és új dolgot is tanultam a szék-pózban.Persze nehezítve.

A galamb-pózt segédeszközzel végzem még,de nem egyszerű póz,érződik még itt a kötöttségem.



Csípőnyitó pózok alkalmával érezni,hogy minden egyes gyakorlással előbbre kerülsz.

A hal pózban lenni meg egyszerűen jó:)


Ma megtanultam a hídhoz a kéztartást is:)
És aki csak relaxálni akar,ez a póz kiválóan lazít,nyugtat.




És majd egyszer én is megcsinálom ilyen tökéletes kivitelezésben.

Reggel nem nyűg felkelni,pedig bkv-zni kell,hogy beérjek vasárnap 8 órára az órára.Azt hiszem mindenkinek meg kell találni azt az elfoglaltságot amit szívvel-lélekkel csinál.


Mindeközben Kungfu a világutazó Balcsiparton.⭐⭐⭐⭐időzik,welnessezik.


.

M meccsezik-Malév SC-HONVÉD.Ez nagy meccs.(Brassói vacsira lesz )

P-ról sokmindent nem tudok írni.Egyrészt nem engedi,másrészt kamaszkorba lépett,elég sajátságos dolgai lettek,saját szobás projektek.28-án születésnapja lesz.Szivárványszínű piskótás tortát szeretne.Cukrosat.(😣)
Feladat adott.
Ha meg is lesz a torta(így vagy úgy)ki eszi meg???Merthogy cukorral készül.Ennyit M sem hipózik és én is maximum egy szeletet vállalok be belőle.Még van min gondolkozni....























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése