2018. január 10., szerda

Mozgás






 Ha nem a cukorellenőrzés miatt akkor a hörcsög szabadulni akar-miatt kell felkelni este:)Furcsa de minden hétköznap úgy megy le,hogy a külvilág nem is sejtheti,hogy nagyjából mennyi minden történésen megy át az ember egy éjszaka alatt....
Sikerült M-nal pár páros jóga gyakorlatot megcsinálnom,de természetesen nem posztolhatom.A mai kamaszokat nehéz bevonni bármibe is!Lásd 2.kép.



Elkezdem az ovis jógát,szerencsére támogat benne a vezető is és szerencsére vannak gyerekek is akik lelkesek és persze lelkes szülők is,így nekem a gyakorlásokhoz nagyon szuper lesz,hogy élesben csinálhatom,ami meggyőződésem szerint nagyon hasznos lesz és ha pici ha sok de beépül..már siker!Igényli az ovis korosztály a jóga -elemeket.Gyönyörűen om-oznak csukott szemmel💓

Nekem még megérkezik a szemüvegem-egyszercsak majd-és remélhetőleg szebb,jobb lesz a világ:)Engem ez a probléma kísér életem végéig...A szemüveg "életmentő",mint a diabosnak az Inzulin.
A gyakorlás mindig eredménnyel jár,ha kitartó vagy benne😊😀:
.💓.

M edzésen,de mérfölkőhöz érkezett.Sportágat akar váltani.

P táncol,már7.éve.Most varratjuk a ruhát újra az új koreográfiához...Márciustól indulnak a versenyek.

Én 8.hónapja jógázom és most indítom az ovis jóga óráimat:)

Hihetetlen büszke vagyok a hármasunkra.
A gyakorlások,a kitartás valóban mindig eredménnyel jár.

És a mozgás a jó vércukor eredményeket is garantálja,legalábbis segít normál szinten tartani.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése