2018. január 24., szerda

Vírus látogató










Most sajnos ez van,megoldás keresése.Csúnya vírusos időben...az egyetlen megoldás M-nak,ha itthon marad és pihen.Nem jól van,cukor borul....Én sem vagyok jól,de alternatív ezzel-azzal túlélem a napot a munkahelyen-és valakinek dolgoznia is kell:)
De készenlét van,mert telefonos kapcsolat van ilyenkor,ha mégis komolyodik a betegség legyen felnőtt is a háznál.
Nem szerettem volna főzni,a bacik,vírusok miatt...ne kelljen ácsingóznom a gáztűzhely mellett.Ami kész ételt szerettem volna az nem volt éppen,így a rendelést luxusnak gondolnám hónap végén,P szülinap előtt,így mégis főztem este....nem lett egyszerűbb a dolgom.
Érdekes,hogy nekem betegen is annyi a feladatom mint makk egészségesen,sőt még pluszban kapok egy M-t,aki diabosan kap egy vírust.....

Már rámírtak,hogy holnap a munkahelyemen sem lesz plusz segítőm,mert szintén betegségre hivatkozva nem jönnek:)Most azonnal megyek a konyhába és fokhagyma-kúrába kezdek,inkább legyek büdös,mint beteg:))))-tényleg hiszek a hagyma erejében!
És a kép szerinti módon:megoldom a körülöttem lévők dolgát is:)😉


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése