2020. április 5., vasárnap

Karitatív Sweetmami

Igazán mióta tart a maradjotthon-mozgalom én egy nap híján otthon vagyok....Blogokat írok.Egy cukormentes világom van és egy jógaszeretet világom.Én szeretem őszintén leírni azt amit érzek.Van olvasó közönségem.Hozzájuk szólok.nekem jó,mert írhatok-nagyon szeretem ezt csinálni-és jó annak aki olvas.Most ezekben a nehéz időkben pedig karitatív-Sweetmaminak érzem magam.Segíteni?De hogyan????Hát így írásban.És Anyukám ma ünnepélyesen bevonult a kórházba,a daganateltávolításra.Nyilván mindent megbeszéltünk és még indulás előtt is írtam neki!Kell a bátorítás nekem is,mert mindenrendbenlesz!!!!
És így indul a napom,hogy jó nagy lélegzetvétel....és még egy...és még egy.....de közben a környezetemhez szeretnék szólni,mert ilyen vagyok....és már jönnek is az ötletek.A cukormentes általam sütött kiflik elfogytak,reggelire....a blog írás után nekiállok megint egy újabb adag kiflisütésnek....

A gyerekeknek óriás tojás színezőt ajánlottam.A másik blogomban,a jógásban.jogazoom.blogspot.com-on.


Az ovisaimnak készül Húsvétra az online nyuszi-csoportom,minden gyerek megmintázva nyuszi-képében.És jön a napfény és nyuszifül árnyékok nyúlnak majd el...ez lesz a nyuszi-ajándékom nekik!!!Hát most így....(3-4 évesek így élvezni fogják)

A családom karitasz tevékenységeképp a kifli sütést tűztem ki célul.

A naplemente legyen a napunk része,tegyük ünneppé a napot!

Az ovis home-office-ban babot ültettem.Ezt fotózom a közösségnek,a bab fejlődését nyomon követve.bab-barátok fotóját elkészítem ha szülő ír a gyermek ki mellé szeretne kerülni a képen.bab-barátok születnek.Karitasz a javából!

Anyukámmal szoros online kapcsolatot ápoltam több napja mióta megkapta telefonon a hírt:daganatos beteg.Óriási lélekjelenléttel vagyok Mellette,azaz az online térben,mert az élet még tetézte azzal,hogy ne látogasd...........

Ajánlok home office-ban tojásfestési technikát az ovis csoportomban.beszerezhető helyet megjelölve.Ez is karitasz...

Ötletet látok a neten,megosztom másokkal.Ha nekem jó ötlet másnak is az."Játszuk azt ma,hogy mintha szállodában reggeliznénk"-iszonyat jó játék,én kipróbáltam!

Mentem a menthetőt...Elromlott a nyomtató.Távsegítséget kértem egy Kedves Ismerősömtől aki a gépemre tudott csatlakozni és megoldódott a probléma...Ez is karitasz.

A jógázó gyerekcsoportomnak küldöm a feladatokat mit végezzenek el.És jó videóanyagokat küldök a Szülőknek.Hálásak.

Közben 💓-em az új házába költözik és küldöm az ötleteimet mit hogy oldhat meg karantén idején mikor szinte alig lehet vásárolni és még időkorlát is van.....szóval ötletelünk együtt....

A fodrászomnak küldtem a minap.Jót mosolyogtunk az online térben mindketten...

Így nyílt kávézó nálam.Így tudok vele kávézni,de mégis van érzet....

És az esti messenger-partyk....Hát,vicces.De mégis hasznos,mert kép,hang,gesztus ott van.....online tér a 💓-mel...

Jön a kinti világból hír,hogy megvalósították az ötletemet.Ez nagyon szívemet melengető érzés🙏

Posztolom az általam kitalált játékokat,hátha másnak is bejön és kisegíti egy-egy napján....

Az ovis jógázóimnak mindenképpen hasznos videoanyagot küldök át!

Én magam példát mutatva jógázom,hasznos,kell.

Van,hogy a Lányommal.Ami szintén karitasz,A kamasz lányod lealacsonyodik hozzád és együtt jógáztok.Ez csúcs!!!!

A HIT-et posztolom az emberek felé......Kapaszkodó lehet.

Szelektív szemléletemet is osztom.Ez is fontos,hogy a karanténban is figyeljünk a zöld-szemléletre!!!!!!


A mozgás is fontos,ezt is posztolom:)

A jóga mentőöv lehet!

Színezek.megnyugtat.Elfoglalom magam.talán másnak is jól jön...

A napfény is kell,a D vitamin.

Az ovis zárt csoportban gyakori home office mindenféle kéréssel,nyomtatvánnyal,vélemény írással...mintha nem állt volna meg az élet...csak éppen szabadságomat töltöm a nyárit-de ez most mellékes.

És posztolom,hogy vigyázzunk a vércukorra,kevés nasi és mozgás,ami sok legyen!

Sweetmamiként ennyi a dolgom.karitasz-feladataim az írással kipipálva.
És akkor most jön egy biológia TZ a fiammal,közösen,mert össze kell hozni a jó jegyet.Hát mi ez ha nem karitasz??????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése