2020. április 7., kedd

Lángos...-fontos nap...-04.16...-Kandinszkij


Ma lenne a minősítésem napja...Végre letudtam volna,azért ez szakmai berkekben mondva nem egy egyszerű nap lett volna!És a Babok kikeltek,ez lett volna a zöld sarok egyik részlete a minősítésemen...és most itthon hozom-viszem a Babokat😉minden Ovisomnak van egy-egy  babja....hát azt hiszem tényleg hivatásom Óvónőnek lenni💓 
Reggel ez a pillangó fogadott a neten,belebotlottam...Hát ma nem voltam mindig mosolygós,néha el-elsírtam magam....
Már a bezártság is kezd "dolgozni"nálam.
Így nekiálltam egy kefíres lángosnak.
500 g liszt-most BL55
1 tojás
2 kefír
élesztő.

Keleszteni nagyjából 2 órán át szoktam.Forró olajban sütni.
Ha marad tészta,akkor nylonzacskóba téve,hűtőszekrényben eláll több napig is.Így ehetünk napokkal később is lángost,frissen.
15 db nagyjából egyforma lángosokat formáztam.Így 25 ch/db lett egy lángos.A BL55.ös liszt nálunk nem igazán szokott szerepelni az étlapon.Most az van itthon és P kérését teljesítettem.néha van ilyen is.

Anyukám jól van,de még az ünnepélyes kórházbavonulása után haza kellett mennie.Nincs elég orvos...ünnepek..karanténkórházba utalták....így 15-én lesz az újboli ünnepélyes kórházbavonulása.16-án a műtét.

Ui:Ma brutálisanelegemvanabezártságból......kattantam.-és megcsinálom Kandinszkij festő egyik festményét P-nak házi feladat gyanánt,mert az a feladat:))))))))))-és egyezzen meg a festőével!Most van a kattanásom végpontja......ezért nekiállok.....a home office is a tanárok agyára megy???????Ment???Határidő?Hát a mai napon....Nos....agyrém ami megy és ez csak rajz óra..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése