2020. április 9., csütörtök

"oda ahol a madár is alig jár"-nincsmindenrendben

Most picit....
Hallgatok...
Azért mert nekem már 4.hét otthonlét után-aki betartottam MINDEN-t amit kértek,30 kg-mal cipekedek heti 1x egyedül a boltból....és csak erkélyen levegőzöm...már bocsánat de lehet elegem...és igen nem tudom azt mondani,hogy mindenrendbenvan.
Senkinek.
És igen.
Lehetek már mentálisan rászorult,hogy csak  pár szó jöjjön a külvilágból...
Mindenkinél más és más a lefolyása ennek a vírusos karantén mizériának.
Valaki még dolgozik.
Valaki otthonról dolgozik.
Valaki nem dolgozik,de nincs is rászorulva.
Valaki nem tud dolgozni mert emberekkel foglalkozik mint én is.
Nyári szabadságomat töltöm még pár hétig,aztán:???????????
És igen,lehetsz rosszkedvű!!Kimondhatod....!!!!

Látva a sok piknikező embert a padon,a boltban családi vásárlásokat csapnak,és látva,hogy mennek emberek csak megjegyezve:"ahol ember se jár,nem értem semmihez"

Mérges vagyok.

"Menj Te is"-hangzik el...

Hát igen látva a számot 1 hónap után 1000 fő...aki igazoltan beteg...és akiről még nem tudjuk....

Nem,én nem megyek oda se ahol a madár is alig jár,mert mire oda eljutok bizony lehetőséget adhatok hogy fertőzök...mert nem tudhatom...Nekem nincs autóm.Könnyű odavágni a másiknak:menj te is....de a hogyan?Miképp?Miért is???Amibe megint sokan nem gondolnak bele.
Egy óriáslakótelep közepén ahol gócként kezelendő a járvány annyira,de annyira felelőtlenek az emberek.
Egy óriáslakótelepen lakóként igenis van miért aggódni...

És:lehetek rosszkedvű,mégha más nem ezt várná most tőlem.Mert a mindenrendbenvan nem állja a valóságot.
Az illúziókból pedig még sok lesz az elkövetkezendő időkben!

Ui.:Szerintem meg figyelni kéne az emberekre aki hajlamos rá pánikolhat..és lehet...segíteni kéne neki.Meghallgatni.Mert nagyon nincs minden rendben körülöttünk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése