2020. április 13., hétfő

Locsolkodás másként,Alfás módra,kaptam pici kintlétet és el sem hervadok:)

Ahol senki nincs,automata a lándzsa a habfürdőbe is....és pici nap ért(csak boltban jártam heti 1x!),és minden fázisú locsolkodásban részem lehetett(bogártalanítás😁!!!).Alfás ember nem is járhat el másként💓...hát meglocsol:)-és az autója is ápolt marad:)))-ami szintén lényeges...Aztán #maradjotthonésjógázz#nekem ez a mottóm.Akit érdekel a jogazoom.blogspot.com-om vannak mozgásos blogbejegyzések,gyerekeknek,felnőtteknek.Mert mi mást lehet a karanténban csinálni:#maradjotthonésjógázz!#

És e mellett számolt ch-kat együnk,ne lépjük túl a kalóriabevitelt!Tegnap már nem vacsoráztam,csak teát ittam.Az otthonmaradás lakásban megtett A pontból B pontig jutásához sok energia nem ég el.....mégha napjában vagy többször tesszük meg ezt a távot se!Én ezért figyelek arra,hogy a reggeli meglegyen,az ebéd finom legyen és este a folyadék meglegyen.
(azért elég nyúzottan nézek ki....bár van minden egyéb dolog amiért/Akiért aggódom,és gondolatban teszek-veszek az elkövetkezendő új Életünkért!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése