2020. április 26., vasárnap

Pizza-gondolatok

Megint mit találtam?Pizza.Eszméletlen szép!
Anzsytól szoktam recepteket kipróbálni,találtam is egyet a You Tube-on.A héten biztosan elkészítem.Akciós ruccolát is vettem,az igazán kell majd rá!A ch-tartalomra kíváncsi leszek,mert BL55-ös lisztből csinálom(a siker kedvéért).-aztán majd megpróbálom TK lisztből is.






Hm,ez már gasztró-csoda!!!

Fűben jógáztam:)A sok sütés-főzést én ellensúlyozom ám!M ma olyan tesi órát videózott,hogy......az biztosan intenzív volt,mert az izzadság látható volt!!!!P-val erdei sétáltunk,a szokásos útvonalon és egy felfedező úton is mentünk amit még nem jártunk be(10 000 lépés a minimum szintünk).A D-vitamin csodákra képes.Bár a szemem még gyulladt a tegnapi porvihartól,és valamire allergiás lehetek,a kezemen érdekes színváltozás figyelhető meg,élesen elkülönülő színátmenettel....-talán jobb nem nyomozni,de talán hideg allergia:)-mert mindig azonos szakaszon jelentkezik a tünet,amikor nagyon árnyékos az erdő....(mindig az jön ami még nem volt)
De ennél nagyobb bajom ne legyen,hisz elmúlik!!!!(de ha van valakinek tipp-je akkor szívesen veszem,mert egyelőre nem tudom a konkrét okot)-köszönöm!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése